30.7.08

WeLL DONe BRO!!!



Ni ler hasil titik peloh adik jantan aku si AJ. Dia ni mmg dari kecik dulu dah kreatif. Kowang bayangkanlah, aku kawen 10 tahun lepas masa tu dia skolah lagi dah buatkan aku bunga pegang tu!!! cantik lak tu!!...Anugerah Allah utk dia. Syukur skang dia dh ade boutique gallery sendiri. Dia buat kt dlm umah dia kt Damansara Damai. Sekarang ni dia bekerja di Makmal Kesihatan Sg Buloh tu. Disamping tu jugak, dia ni pandai nyanyi (cam aku..ekekekeke...cait!!) Dia pernah gak masuk OIAM, AF..dapat top 20 kalu x salah aku masa kt OIAM. Pertandingan2 nyanyian yg lain pon banyak gak dia menang. Sore dia mmg JANTAN abis. Kalu ade masa nnt aku masukkan video dia nyanyi nnt. Kowang dengar le sore dia yg sedap tu..kowang leh gi kt sini utk lebih lanjut http://cintaaliah.fotopages.com

Aku juga bangga ngan kembar si AJ ni. Kembar dia Arul. Dia baru je dipromoted as IT Exec di Menara Telekom starting this coming August. Well Done BRO!! I'm really proud of u guys!! (kuar dah bahasa london aku)..I wish u all a GOOD LUCK..Luv u guys!!!


No comments:

klik klik (^_^)