28.11.12

::AYOYO...TAKDE RESULT PULAK. SENTAP!::

28.11.12

(giler panjang tajuk..kahhhhhhhhhh)

Ni aku copy paste je dari status FB aku...hehehe

Utk pengetahuan kengkawan semua (ramai yg sms tanye khabar harini): Result biopsy aku tak siap lagi uolls! huhuhu...doc mintak aku dtg blk ke hospital sebulan lagi. Tp result blood test last week punye ada. Ketidakstabilan buah pinggang aku makin jatuh merundum. Aku skang confirmed dah stage 3 - stage 4. Doc anggarkan kemungkinan utk aku dialisis dlm tahun depan (ayoyo, ilang vouge mak!) eh, bukan 'tahun depan' tu sebulan je ke lagi?? huwaaaaaaa! itu pon dia tak brani nk janji sbb apa2 pun kene tengok result biopsy yg haritu jugak. Doc dah mintak aku berbincang dgn semua adik bradik standby utk urusan transplant. So, kowang semua (anak2 datin biah), bersiap sedialah ye ...aku nak ratah buah pinggang kowang tu (x dpt buah pinggang, buah dada pon boleh) muahahahahaha....gasak kowang. caiyok!!! ha, itu je laporan buat masa ini ye anak2. Lain kali aku update lagi psl kidney aku ni. Harini mak rasa mcm retis pon ada sbb sms bertalu2 tanye khabar. mekaseh banyak2 tau. Lebiu alls ♥

7 comments:

Unknown said...

insha Allah aku akan doakan yang terbaik utuk kau Ai..moga buah pinggang ko vogue dan ada penderma atau seumpamanya..AMIN..kau perkenankanlah permintaanku ni ya Allah.Moga kita sama2 sihat ok!

Beautyfull_Maria said...

Moga Allah permudahkan segalanya buat akak..wlupon akak x sihat tp tetap ceria..susah nk ade semangat mcm akak..In Sha Allah semuanya akan okay nnt..

Abil Fikri Ahmad said...

Tak pe, sabar, sabar..rasanya nanti result tu tak la berat sangat kut..InsyAllah, semuanya akan di permudahkan Allah..aminn.

Unknown said...

Ai laling...
seandainya u kena dialysis pun itu bukanlah akhir hidup ini... Masih panjang dan masih jauh lagi perjalanannya... Anak2 pun masih kecik2 lagi...
Don't Give up..
( Nak suruh tiru macam akak memang bukan pesakit contoh.... ekekekekek)

A.I said...

Bibu,
Insyaallah beb! Amin...amin..amin..
semoga kau pon cepat2 sembuh ye..

Beautifull Maria,
Sakit tu sakit jugak...tp mak tetap ceria nak! hahahahaha....

Lalink Abil,
Amin.... harap2nya begitu le ;)

Akak (ke Aisyah ni? hahahaha),
ye kak. Ai tau..saje je guwau-guwau ;) vouge tetap vouge kan kan? hehehe...akak pon jaga kesihatan tau. Makan jgn ikut nafsu (pandai je aku nasihatkan org) keh keh...

el said...

smoga dipermudahkan semuanya aiii...jgalah dirimu elok2 ok..

Kniedaz said...

jaga diri ya sis....

klik klik (^_^)