1.9.14

::MASOK SPITAL::

1.9.14


#HighPotassium #Dyslipidemia #EndStageCKD

Rabu haritu aku mmg ada appt ngan doktor kt spital. Trace high potassium pulak. tinggi, 6.4. makanya terpaksalah aku disumbat masuk wad haritu jugak. doc kata takut jantung stop. gituuuu... 

mak oii, ubat2 yg masuk dlm badan aku ni nauzubillah sakit yg amat! sape yg penah rasa tu tau la azab dia camne. terbako nyah heyyyy! Bak kata misi kt wad tu, ubat tu le yg kebanyakan org nk elak. tp nk buat camne kan..dah rezeki aku lak nk dpt benda tu ;P

3 hari je duk bercuti kt sana. nasib baiklah jugak sbb sabtu / ahad tu aku ada job mekap. amanah org tu. Alhamdullilah dpt ditunaikan jugak.. mulai esok aku dah membizi ke hulu ke hilir. sakit 'org kaye' mmg gini bila dah smp masanya. bebila nnt aku sambung criter ye. Tp kowang jgn riso, aku bleh bercatwalk lagi ni. ngeeeeeeeee ^______^



7 comments:

Anonymous said...

dengan semangat awak yang sangat positif, awak akan melalui saat-saat getir dengan merasa sedikit keringanan kerana awak redha. kami dan semua yang sayang awak boleh bantu dengan doa.

FARYN said...

akak..take care...
nanti bulan 11 nak jadi mak andam kat umah saya ;)

fazilzura said...

bnyakkan doa ye kak ..

xsangka plak smp msuk spital ..

el said...

bertabahlah wahai sahabatku
doakan smoga hang sihat2 no

deaf-angel said...

agaknye ko time raya main makan sebarang je kot....

nasib baik raya setahun sekali...

Ibu n Abah said...

Been there...
Take care.....

A.I said...

Anon,
InsyaAllah. terima kasih atas semua doa2 kalian :) sayang kowang semua jugak...

Faryn,
kau jgn riso beb. akan aku jalankan tugas dgn cemerlang. heh heh..

Jub,
memang kene masok wad sbb nk masokkan ubat tu..

deaf-angle,
time raye aku mkn macam kowang la. nasik himpit & rendang jer :P

Akak,
kan kak..ai asyik teringat kt akak je. akak dulu memula pun mesti mcm ni jugak kan? skang turn ai pulak :)

klik klik (^_^)