19.11.12

::SAMBUT BIRTHDAY & BERAYA DI WAD::

19.11.12 


Mmg sejarah sungguh la...tahun ni sambut birthday & cuti raye deepavali kt spital. Rasa lain macam pon ada gak. Tp nasib baik la tak brape lama sgt kt situ. Dlm 3 hari je. Pastu doc kasi cuti rehat kt umah smp result biopsy kluar (28.11). Rabu ni aku gi spital jap buat blood test lagi. Rabu dpn baru jumpa doc & dpt tau result. Ntah nape buat biopsy kali ni rasa mcm nervous lak. harap2 tak seteruk yg doc jangka la. hohoho....



feeling ala2 holiday kt cameron highlands. tiap kali masuk wad, mmg aku mintak nk duk katil paling hujung. selesa uolls! walaupon wad 3rd class hokeyyy...sayang spital selayang! hehehe






pompuan sewel baru lps kene tebok. tetap PEACE hokey! tp lepas tu meroyan bila ubat tahan sakit habis. rasa mcm nk terjun dari katil. Over kau pompuan!


antara jiran yg dtg melawat aku masa kt spital haritu...
ni nama dia Encik Oppa Jahanam Style. hahahaha

Ida..thanks beb! yg lain2 aku x sempat nk snap sebab sibok na bergosip2 ;P




Encik Wonderpet & Encik Oppa


dapat gelang kertas hadiah harijadi dari spital


dpt kuih raye jugak ^_____^



Skang aku dah ok. Dah start mekap client kawen sabtu/ahad smalam. Terpaksa menggigihkan jugak badan sbb job tu org dah booked awal. Lagi pon kan rezeki gak tu. Harus aku gigihkan jugak..(smalam lalink aku, Abg Abil tepon membebel2 suh campak je buah pinggang aku tu dlm tong sampah sbb doc suruh rehat, tp aku dok buat keje mcm org sihat) kui kui kui.....ala lalink, ai ni kan mmg budak degil. Nak wat camne...layankan ajelah. hahahaha...



4 comments:

shahirahkhairudin said...

super power betul la akak ni

RedRose said...

may Allah smoothen everything for you. salam kenal ^__^

Anonymous said...

Semoga akak cepat sembuh..ko memang kuat semangat kak..

A.I said...

Shahirahkhairudin,
yeahhhhhh...! akak kan superwomen katenyer. heh heh

Redrose,
Salam kenal ^__^ mekaseh...

Emy,
Amin...mekaseh ^___^

klik klik (^_^)