4.8.08

HOLIDaY @ glory beach resort, PD

01-08-08 to 03-0808

YEHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Another family gath. Sonok gilers! Biasanya kami ber gath kt tanjung tuan. Kali ni alih angin lak kt glory beach resort dekat2 ngan lukut. Cantik gak view dia. Kami sewa aprtment 2 bilik je sbb yg 3 bilik dah fuly booked. Ahhhhhhh..lantak pi lah, asalkan leh happy2! Tp kelaka gak statement adik aku _ AJ. "Duduk kt apartment, tp tido cam kt utan!!" kahhhhhhh..mana tak. kami tido berimpit kt hall tu. Bilik abah aku & adik aku si iena yg tido. Kami sume tido kt luar jerk. Tp best la camtukan??? happening gilos! Makanan lak cam nk kenduri kawen!! memacam ado. Ari sabtu tu lak, abg aku buat nasik ayam dari umah. Banyaknye cam nk niaga! Puas ati mkn. SODAP!!! Anak2 aku lak lobam2 mandi pool..sian kt bb la sbb dia dah fobia nk mandi pool. Dia just main pasir & air pancut je..sian anak mama..takpela ye sayang..saboooo.. ni ler antara gambar2 yg ado..(bukan le sume, mau 8/9 page kang..)


ni aku anak banak

iena (adik aku) anak banak


Sam (adik aku) anak banak


me + my mommy
















me + my SIL



Abg long

makan-makan smp lobam!


mak aku buang tebiat tonggang barney


bb + ely


aku la ni (bb yg snapkan)










mak + abah

SIL + Arul (adik aku)




gedik santai bersama laki + anak




sian bb fobia nk masuk pool..huhuhu


hooorayyyyyyy

me + my luv





suap abah doyan




aksi gedik bersama si kembar















2 comments:

Anonymous said...

what a wonderful family gathering!!
i like..seronoknye kak ai..aku pun suke gi gath family mcm ni..suke sgt..mmg relax kan..huhuh..lomantik la mak n abah kamo..manje2 je..adik2 semua pn semua sporting...syok2..

Anonymous said...

Tahniah atas pembukaan blog ko ni...
aku amat kagum dan seronok melayari blog ini....
bole tak kirenyer ko ajarkan aku untuk mencipta blog secanggih kamu ini...
semua gambor yg engko snap di PD membuatkan daku rindu tanah air..huhuhu... cantik sungguh semua gambar2 yg ko amik..sile ajar ye cekgu....

klik klik (^_^)