10.11.08

::TAG::

Jawab TAG dari YAM

State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.

1. Aku tersangat cantek yg amat. Pelik tul…

2. Time aku berak/kencing suka nk korek idung

3. Aku musti kencing dulu sebelum makan

4. Aku musti kencing dulu sebelum kuar umah

5. Aku musti kencing dulu sebelum tido

6. Aku takleh nampak habuk & kotoran. Tangan aku ni laju je nak lap

7. Sambil aku masak, aku akan basuh sume benda yg ade dlm sinki. Kira settle masak, serta merta tu jugak dapor aku kemas & bersih

8. Aku tak reti masak sikit2. Biasa aku masak hari sabtu sekali ngan ahad. Sbb aku masak pakai piuk besar. Kiranya hari ahad tu biasa makan lauk yg dipanaskan balik je..huhuhu..kalau aku murah hati, aku akan bagi lauk pada jiran aku. So, ahad tu aku leh masak lain lak..

9. Aku paling benci lipat kain. Aku SANGAT PROPER! Sampai tabiat aku ni meletihkan diri aku sendiri. Sambil aku lipat, aku asingkan ikut ‘kategori’ dan empunye kain baju. Bayangkanlah, anak aku ade 4, campur aku laki bini ade 6! Susun lak ikut spender sape, baju sape, baju tido sape, baju biasa sape, suar pendek sapa, suar panjang sape, dll lah..leh giler!! Aku biasa lipat baju tgh malam time anak2 aku dah tido..kiranya, melipat baju sebelum romen! (ade kene mengena ke ni??)

10. Aku jarang sidai kain baju. Yang rajin buat keje ni laki aku…ntah nape..aku tak suke!

11. Aku suke makan organ dalaman lembu dari dagingnya sendiri! (paling aku minat, otak)

12. Aku jugak suke makan tulang, kulit & bontot ayam dari daging ayam itu sendiri…

13. Kat umah aku tu, kalau rebus kerang, aku org last yg makan sebab aku nk kerang aku separuh masak. Aku makan asing ngan onglen..slurrrrrpppppppp

14. Aku tak suka makan beradap. Aku suke makan sengsorang depan tv / sambil makan, sambil baca majalah

15. Aku tak bape nak reti cakap dlm tepon. Lagi puas ati cakap adap muka! Sms takpe…

3 comments:

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

weh kak ai..sume tuh aku leh kompromi lg...tapi tang kerangs eparuh masak tuh...erkssss
penah mkn kat 1 kedai de masak mcm tuh..sempat mkn seketul ja kerang..bantut selera aku..
huhhhhhhhhhhhhhh

Unknown said...

pelik tebangun gakko ni ek...yg no 2 tu aku slalu gak praktis hehehe...cam mengasyikkan gitu sampai lupe bizness yg sebenanya hehehehe

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

thanks amik tag itew ek k.ai...hehe...pelik2 tul k.ai nie, hahaha...nk pic tgk pic kat cameron lak, amboi...halimunan ek kat sane k.ai? :)

klik klik (^_^)