17.8.09

::TAHLIL + NYAMBUT POSE::


LEPAS
abis kenduri kt umah Ema, malam tu ada kenduri kt umah baru Mak Lang aku kt Rawang plak. Dia duduk kt Selayang, tp beli umah kt Rawang ni. Saje nk buat tmpt lepak2. (lepak katanya...hik!). Tp lawa la umah tu. Flet je, tp dah renovate bagai. Tu sume hadiah dari anak2 dia. Alahai..sweetnye kowang. Kowang xmo ke hadiahkan aku tiles utk rumah aku tu? Sian kat sepupu kowang ni. Daif. Tikar getah pon dah 10thn pakai. Dah koyak rabak. Banyak kali aku nk tersungkur langgar tikar getah aku tu. Sian aku kan? kan? kannnnnn???

Aku kat sana sampai kul 2 pagi! Anak2 aku dah balik dulu..memasing dah meragam. Ngantok + letih dari siang..aku pon letih giler. Nak angkat mata pon dah tak larat...huhuhu..Jom aku kenalkan sepupu sepapat aku..(ni belah mak)..

Tuti..adik sepupu aku.
Cantekkan? macam minah arab gitu..
Dowang adik bradik ni mmg cantek2..
kiranya mmg kaum kerabat aku sume cantek2 la..
-e'eh...termasuk aku ke??
PENGSAN!!!

Dowang ni kalau buat kenduri mmg camni.
Bertema-tema baju. Meriah plak tu..
Kenduri kali ni kaler oren...menyerlah u!

Tuti + anak ke3 dia, Irhan.
Encem betol kau budak! Klon ayah kau..

sib bek tingkat 1 je..
senang nk passing lauk-lauk dari bawah..

antara kuih muih yg ado..
sume sedara sendiri yg buat ..sedapppppppp

Mat Gelojoh!
Abg Kaman + Along

"ehhhhh! jap! jap!
aku nk kontrol ayu jap..
kau nk masukkan dalam blog kan??"
ngeeeeeeeeeeee

ni akak sepupu aku, kak ina becok..
Anak dia bersepah2 ok..sume pompuan, cam aku gak! :P

tuti makan jelly ada gaya ooo!!

baju itam ni Angah...

oii budak! encemnye kauuuuu..

sempat potong kek lagi..
sape yg sambut sebeday bulan 8..bleh potong skali.
Ni sebenornya kek sebeday anak kak ijah, Afif (kalau x silap nama la..)

la haiiiiiii...tergolek kau!
siannnnnnn

Org masjid dah blah,
kitaorg anak branak plak yg pulun!
kebuloqqqqq..

Kak Ijah prepare nk potong kek..

sonok kau ye zaidah!


adik bradik brebut nak potong kek..

ha..cukup forum!

Kak Ina tukang peraga tudung aku.
Sibok dowang suh aku bukak kedai kat situ.
Amik! Sampai kul 2 pagi aku kat sana..huhuhu..

Cantek tak selendang tu? nk tengok lagi, tunggu aku hapdet Kedai mlm ni k.. :)

selendang tok ti pon ade...
kau ni sarong je kak, belinya idak..
kata nk kayakan sepupu..
huhuhu...

Angah!! kalau kau yg jadik model kedai aku..
KOMPOM bankrap aku! kahhhhhhhhhhh

4 model terkemuka
sedang memperagakan tudung kedai ai..

Kau dah sarong ni, kau kene beli tau kak!
Konsep kedai aku, 'once u touch, it's consider sold!'
muahahahahahaa

Time kaseh kat sume yg borong tudung aku ye..
Len kali leh borong lagi banyak dari aku k.. :P

Tahlil Gift dari Maklang utk sume jemputan..
-bleh buat baju kurung raya..lalalalalala..
kalau aku tau dapat kain, aku amik 2/3 peket. ngeeeeeeee...

9 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Mak oiiiiiii Kakngah....Maklang wat kenduri ke Party Red Carpet tu.....Meriah sungguh!!!!

mummysya said...

meriahnya....

nome said...

wahhh..cantek2 ler sepupu sepusat k.ai...meriah tol..mesti gamat masa tu...

Dj Epoi said...

Alahamdulilah....Shukur.....atas Kenduri ini....

Selamat Hari Lahir Alif....

Kalau bab possing Lu memang Voksssssssss!!!!

nita said...

mancungnyerr idung minah arab tuhhh..

Diarihatiku1976 said...

wehhh.. aku suka konsep ko niaga.. sesambil kumpul sesambil buka booth niaga ekk.. wakakak.. samalah kita.. aku pun gitu kalau balik kg...

vee said...

meriahnya..tahlil n nyambut posa family ko ye ai..best..best..cantik tudung2 ko ai..

Syafa said...

wahh..gi tahlil dpt kain baju bagai..sonoknyer..pastu semua pakai sedondon lak tu..meriah wehh

el said...

tuti tu..sekali tgk muka die cam ziela jalil le pulak
sonoknye g tahlil dpt kain baju
alhamdulilahhh

klik klik (^_^)