15.11.09

::SYUKUR::



SYUKUR sesangat sbb tadi anak2 aku dapat join concert. Angah dah beransur pulih, BB pulak mata makin teruk. Tp pagi tadi teacher dia call suh dowang join jugak. Yelah, mungkin dia pon rasa kesian kot sbb dah tranning lama. Sian la kat bebudak tu. Yg aku ni risau takot mak bapak org lain kata apa plak, anak aku sakit pon nk angkut. Kang jangkit plak kat anak2 dowang. Teacher Heng ckp 'takda apa'. So, berangkut jugak la kami pg tadi. Sume berjalan ngan lancar. Angah + BB pon perform. Cute sgt! ngeeeeeeeeeee...Syukur Alhamdullilah..

Aku akan hapload gamba kendian, bleh tengok sampai muntah! Angah pon berkali2 dah pesan kat aku, "mama nnt masukkan dlm blog tau!"
yang paling best, tengok BB pakai baju princess. kahhhhhhhhhhhh...ilang trus 'keBEN10an' kau BB! Chumel sgt. Tp teacher dia mekapkan dia agak pelik skit. keh keh..Baju princess tu pon teacher dia kasi bawak balik je..bleh aku paksa dia pakai lagi. hehehe, cute!

9 comments:

Nurul Nadiah said...

comel sangat gamba last tu. bb nampak lain skit. lebih matured. huhu

but she look so comel!

like her mother also =p

TuYa said...

bb pakai baju gaun???
lagi sekalik x caya..bb pakai baju ala2 gegirl...
waaaahhhh..hapdet banyak2 kak ai..
Tuya nak nengok keayuan ke pompuanan si bb..bukan senang nak nengok dia bergaya ala2 pompuan nih..hehhehe..

D.O.U.B.L.E...S said...

alhamdulillah..dapat gak diorg joinkan..chumel angah...bb tu aku tak tahan tu..apa pun mak tam doakan untuk semua anak2 saudara mak tam berjaya dlm hidup..amin..

grow2g3th3r said...

comel anak2 ko ai..
ikut saper lah tu erk......... ikut mama mereka erk?

Anonymous said...

Ala..cutenya BB..congrats buat kedua2 nye..pasni boleh rehat elok2 supaya cepat sembuh ye

aku ttp aku said...

huhu.salam akak.....
i lap to read all the post from u..
n i'm hepy to see ur relationship wit everbody n the way u treat ur husband n ur daughter...wish u hepy ever after n all the best of luck..
semoga sihat sokmo...

mamashasha said...

alhamdulillah syukur kan...kalau tak sian diorang penat training je...kalau aku kat tempat ko kak aku pun risau akan mende yg sama...yelah anak kita demam & sakit mata tapi kita bwk jugak,..takut parents lain marah je...tp takpelah teacher diorang pun paham pasai tu soh ko bawak jgk bb & angah tu...

☆ lieya latif ☆ said...

rezeki anak ko kak....cikgu pun sporting...tu yg bagus tu....seronok laa dieorg kan kak...tak le rase kecewa....

Pepel BoNda AmaNi said...

lahai sweetnyer cam nak kawe jerk..hehehehehe

klik klik (^_^)