4.11.10

::RESULT YG TAK BAPE NK MENGUMBIRAKAN::


BARU je smp kt umah. Pg tadi bawak Angah gi Hospital Selayang. Nak tau result CT scan aritu. Sebelom jumpa doc, Angah wat hearing dulu. Doc ckp telinga kiri dia skang adalah normal cam kita2 jugak. Pendengaran & rongga dalam normal. TAPIiiiiiiiiii.....result scan aritu adalah tidak mengumbirakan. Rupanya telinga belah kanan tu bukan setakat cuping je yg tak normal (lobang pon takde). 'Isi dalam'nya pon tak normal. Dia takde salur (lobang)dlm rongga tu. Rongga2 yg ada pon tak complete. So, kes ni agak complicated. Kat Spital Selayang tu takde betol2 pakar tinga yg boleh amik kes Angah ni. Doc tu tadi advice utk refer Angah ke HUKM. Dia akan buatkan surat & sediakan semua report Angah utk aku bawak ke sana. Tak silap aku Angah direfer kepada Prof Asma.

Aku bukannye nk soh doc tu korek telinga dia jadikan normal. Tp aku nk merialisasikan impian Angah yg nk bertelinga pelsu. Kt HUKM boleh buat. So, skang ni aku nk usaha dapatkan telinga tu utk dia. Kalau xde lobang pon takpe. Asalkan ada cuping telinga..Harap2 sempat la aku uruskan Angah ni. Jgn le aku mati awal. sian kt dia. huhuhu...Kowang doakan yg terbaek utk budak otak bergeliga ni ye. Semoga semua urusan dipermudahkan Allah hendaknya, amin, amin, amin..


Angah, budak otak bergeliga.. ;)


Along, budak otak berjelaga.. ;P
verangannnn je keje dia. cait!


tompang makan kt farmasi.
nk tunggu register berjam-jam!
hoih...


tunggu giliran nk jumpa doc


intai Angah kt bilik audio


mama yg gigih menunggu ;)


dah settle kat spital, kami ke BS pulak.
beli barang 'idaman' aku (^_^)
lalalalalalaaa...
hadiah dari somi terchenta.
(nnt aku riakkan ye)



skang ni tgh tunggu call dari doc utk amik sume document2 Angah utk dibawak ke HUKM..



31 comments:

Norlida said...

insyaALLAH kak Ai.. diizinkan ALLAH semua akan dipermudahkanNYA nanti.. amin..

Izza - Jiejah said...

moga² impian angah tercapai :-))

ko jgn sedih² yer .. gi ler buat entry riak pasai kasut oopsssss ekekeke ..x sabar nak nengok haha

Syazwana said...

mudah mudahan kak..
doa je bebanyak
:)

☆ lieya latif ☆ said...

insyaallah kak, moga Allah permudahkan segala urusan akak anak beranak.....amin

Eye_nee said...

Ko kene kuat demi Angah Ai...jgn la masa ni ko pikirkan ttg kematian...kau kene support Angah..Allah itu Maha Adil..maha Mengasihani...InsyaAllah..akn tercapai hajat Angah nak bercuping dan hajat ko jugak nak tgk Angah ada Cuping tu...

eyqaaman said...

insyaAllah kak..Allah pasti tolong..doakan untuk angah..dan jangan putus asa ye kak.. :)

kakngah said...

insyaallah..
ko sndr kene kuatkan diri utkanak2. jaga kesihatan. keje tu keje gak..



eh.. cuping tu kene buat lagi gak kan bila angh dah besar... ye la... sok dia besar, cuping saiz kanak2 lg...

Softtouch [Hanim] said...

Insyallah kak akan dipermudahkan smeuanya..jgn risau..akak pun kene jaga kesihatan...kene kuat semangat demi anak2...syg kak ai n anak2...~hugs~

iena hamdi said...

ai.. jgn la bg aku sedih...

ko kena kuat demi anak2 ko.. ko pun kena jaga diri ko tau.. kena kuat semangat.. kalau tak mcm mana ko nak bg semangat kat angah...

aku doa kan utk ko anak beranak di panjangkan umur dan di beri kesihatan yang berpanjangan.. Amin

Mizz_Ila said...

insyaALLAH aku doakan utk angah & ko sekali..

D.O.U.B.L.E...S said...

aku doakan semuga dipermudahkan segala urusan angah...sayang angah..

ratna said...

pasti ada hikmah di sebalik semua ni kak. saya doakan segala-galanya berjalan dgn lancar dan saya doakan yg terbaik utk angah. anak kan kakkkk.. apa2 pun kita sanggup asal jgn mati awal dari mereka. aduhhh sebak la pulak.

@e_da said...

kesian angah.. kelebihnnya dia budak yg bijak.. saya sentiasa doakan impian angah dipermudahkan dan tercapai ye kak ...

Rizziela said...

INsyallah..kami doakan semua yg terbaik untuk angah

Semoga impian angah nak kelihatan seperti orang lain akan tercapai..insyallah

Hazey said...

Semoga semuanya dipermudahkan.. Ai, jgn la cakap umur tak panjang sedih aarr!

C a R t i N i said...

amin ya Rabbal alamin....eh eh baru perasan kat tudung along ada riben.. comel. oh alongku...

Unknown said...

i pray 4 u kak... semoga segalanya bjlan dengan lancar... amin

mamashasha said...

aku doakan yg terbaek utk angah & kau anak beranak kak...amin...kau memang mama yang tabah kak...

Cik Ina said...

kak ai..insyaallah smua akan selamat dan impian kak ai & angah tercapai..sy terharu gan kgigihan kak ai..

shiori_LA said...

semoga impian angah dan Ai tercapai ye...amin

bay said...

itu shawl pashmina ke kak??????

A.I said...

KENGKAWAN,
INSYAALLAH..AMIN ATAS DOA2 KALIAN..MEKASEH BEBANYAK YE..CAYUNK KOWANG SUME! muahhhhhhhh

WEI BAY, ekekeke..LAWAK LA KAU NI. ORG CRITER PSL ANGAH, KAU TGK SHAWL AKU LAK. TU BUKAN PASHMINA. TU SHAWL NET..$10 JE KT PSR MLM AKU NI..

deaf-angel said...

hoi apa ni cakap mati mati..
anak ko kalo dengar , menangis dia dalam hati dia tau.
ntah2 ko hidup sampai 100.

apa pun, takpe ni zaman canggih, harap kat hukm tu ada pakar boleh beri nasihat tentang masalah telinga tu dan jugak fabrication telinga palsu cam ko cakap.

I wish angah all the best for her future.

Ibu n Abah said...

Ai...
mudah-mudahan Allah akan mudahkan segala urusan Angah dan Ai...
Angah cuma kurang dari segi telinga tapi otaknya bergeliga... itu yang penting....

abangfaizul said...

aku doakan semua ok kak...

AMANI QASEH IRDINA said...

salam..sy slalu baca blog cik ai..tp malu2 kucing nk komen..sy sgt kagum dgn cik ai yg sgt2 kuat semangat..Angah sgt chomel n tgk pown tau Angah ni budak yg pandai..InsyaAllah, Allah maha adil.takde manusia yg betul2 sempurna..cik ai byk2kan bersabar ye..

A.I said...

MEKASEH SUME (^_^)

Anonymous said...

anak sy menghadapi masalah yg sama cuma anak sy lelaki.blh x kita kongsi cerita?anak akak dah besar,anak sy kecik lg.

Anonymous said...

anak sy menghadapi masalah yg sama cuma anak sy lelaki.blh x kita kongsi cerita?anak akak dah besar,anak sy kecik lg.

Anonymous said...

anak sy menghadapi masalah yg sama cuma anak sy lelaki.blh x kita kongsi cerita?anak akak dah besar,anak sy kecik lg.

Anonymous said...

anak sy menghadapi masalah yg sama cuma anak sy lelaki.blh x kita kongsi cerita?anak akak dah besar,anak sy kecik lg.

klik klik (^_^)