5.2.11

::MALAS::


MALAS
giler nak hapdet! Tp memacam benda nk aku criter. Eh, malas nk transfer gambar sebenornya. wekkkkkkkk! ;P

Raya Cina (khamis) haritu kami seangkatan anak branak datin biah berarak ke Tg Malim tgk sepupu aku kawen (sedara belah arwah abah). Ptg tu pulak semua adik bradik berlonggok kt umah Iena. Dia masak kue teow. Mak aiiii...MERIAH uolls! hahaha..sronok dpt berlonggok reramai gitu. xde sorang pon anak datin biah yg takde haritu (^_^)

Pagi semalam lak sendu2 hantar laki aku + angah naik bas. Bas 2 tingkat hokey..ngeri! Tp Alhamdullilah dowang selamat smp. huhuhu...tggl la kami je kt sni smp isnin nnt. Ni pon tggl aku ngan bebudak noti kt umah. Ben10 + Adek je. Along tercicir kt umah mak.

Mlm td azab aku! Silap gak sbb aku angkut bebudak tu g mekap panten nikah. Aku ingat bleh la dowang duk dendiam. Rupanya...hampeh! Naik segala urat aku menahan darah tinggi. Adoiii...pitam! hohoho..bukan xmo tgglkan ngan mak. Aku sian ngan org tua tu..biar le dia nk rehat jap. Tp harini mmg aku kene tgglkan ngan mak jugak. Sbb harini mekap sanding. Mmg tonggang langggang le kalau bebudak tu ikot. Dah le nk kene berkejar2 g siapkan panten lelaki bagai. hohoho...Ayoi + Along yg temankan aku td. Minggu ni job kt Bkt Sentosa (bkt beruntung). Alhamdullilah, sumenya berjalan ngan lancar + client puas ati ngan mekap (^_^)

K lah, bila napsu rajin aku dtg nnt, aku hapdet bergambar ye. hahaha...


3 comments:

mAmAbuDaK said...

dah x de budak kecik berjoget kat bawah...

CathJ said...

uhh... kalau bawa budak2 buat kerja ni mcm ni lah... heheheh... aku boleh bygkan mak nyer menahan tinggi darah hihihihi...

sabar yerrr..... makan ada control tak?? ubat ade makan??? (amboi... mcm mak pulak yer... eh memang pun mak... ^_^)

ieda said...

anak2 melasak boleh tahan lagi...jangan time dia tunjuk angin...masa tu akak pun nak naik angin sama.

klik klik (^_^)