14.5.11

::SAKIT BONTOT::


MINGGU ni rabu ngan khamis je aku masuk opis. Smalam MC lagi. Demam x ilang2 & datang lak penyakit baru. Sakit mata!! mak aku panggil sakit pan#@# (bukan2 je si biah ni). Tp ramai org panggil sakit bontot. Apa kene mengena bontot ngan mata? ish, pelik. Makanya, aku g semula klinik $1 tu. Amik kau! dlm seminggu 2 kali aku ke sana. hehe.. Aku dapat cuti sakit smp isnin ni. Makanya hari rabu dpn la baru aku masok keje balik. Ni mata aku tgh berdenyut2 sakit. kalau pandang ke bawah rasa cam nk tercicir bijik mata aku.

Yg sebenarnya sakit mata ni masalah besar bagi aku skang ni. Kalau demam tu boleh je aku cover2. Mata ni mmg susah nk sorok. Camne aku nk g makeupkan client?
Mcm mlm khamis aritu mata ni merah2 je. So, aku x risau sgt masa mekapkan client aku (mekap dinner). Tp ptg smalam mata aku dah membengkak! huhu...camno la tu? Dah le nk kene g mekap dia kat IJN nu (staff nurse). Last2 aku dpt idea. Kowang tau apa? jeng jeng jengggggg....


ada kawan aku suh pakai spek itam masa mekap. wakakakaka, mau rupa keliwon client aku tu nnt. mana la nk nmpk detail mekap aku kalau dah gelap gitu. adoii, lawak la kowang. smalam aku pakai gak la spek itam $5 aku tu. tp sbb nk sorokkan benda kt mata aku. apakah benda itu?


hahaha...aku tepek mata aku ngan kapas! hahaha, kau mampu??? ;P


Masalah BESAR aku esok ni nnt. Dah le job mekap sanding dari butik lain. Camno tu? mmg x bleh nk replace ngan MUA yg lain la sbb aku pon dah berjanji ngan dia. Amanah tu. Aku tetap risau la w/pon mata aku bertepek gitu, buatnya terjangkit jugak ngan pengantin tu nnt camne? mau naik pelamin belah lelaki sok mata dia bengkak2 merah lak. adoiiii....camno ni.. -____-

3 comments:

TuYa said...

akakkkkk!!!
gigihnya n komited sangat..
kagum Tuya..
semoga cepat sembuh ye kak..
take care..

estee_8980 said...

kak dh rupa lanun tp muka comei je...ekekeke

Anonymous said...

WALAU BERtampal2 gitu , kamoo tetap vouge kak ..

doa2 jgn jangkit .. akak selalu basuh dgn eyemo ler

klik klik (^_^)