5.7.11

::KEMUNCAK IMAM MUDA ::


JUMAAT haritu lps blk keje trus campak anak2 tido kt umah mak. Bos Abg Kaman pon best, bg dia blk awal. Siap postponed amik anak dia kt asrama. hehe..baik atI bos abg CT (berkongsi bos kaedahnya)

Kitaorg jumpa dgn Naimah kt Pusat Islam je trus utk amik tiket. Si AJ membizi mekap / touchup kt backstage. Dah 2 tahun berturut2 Butik Cinta kami dpt projek ngan Imam Muda. Meriah gak mlm tu tp aku mcm x brape berkenan IM Hassan yg menang. Aku tgk IM Nazrul yg menonjol. Bacaan dia sedap, hujah dia jelas..tp tuler, dah rezeki Hassan. Dia pon bagus jugak, tp kurang skit la dari Nazrul =)



Anak Pecah Dara
aku + naimah


Imam Tua Gojes ^___^



ngan farah yg over peramah! =) hehe..




try carik abg kaman. kami duduk sederet tp jauhhhhh..
lelaki/pompuan asing.



Asyraf pujaan hatiku...hohoho
(candid je. tak sempat nk posing2 mcm thn lepas)





ustazah ai tingtong + ustaz kaman toya


AJ d' BK + Ustazah Naimah


Imam Tua ^____^


Imam Muda vs Cinta Aliah




8 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

AJ D" BK = Uolzzzzzzz yg tau maksudnyer sile bg jawapan yer di komen box ini . lalalalalalalala

A.I said...

AJ,
AKU TAU! AKU TAU! - JAWAPAN DI CHATBOX YE BK. hahahahaha

nome said...

alhamdulillah rezeki Cinta Aliah...korang semua terbaek..mmg gojes gonjeng :D

kaklong said...

eh,best nya jumpa farah...
dia makain cantik sejak pakai tudung kannn..?

CathJ said...

You look so 'gojes' ..^_^

A.I said...

NOME,
hehe..GOJES GONGJENG ^____^

KAKLONG,
TULER, DAH LE CANTEK. PERAMAH MELAMPAU, NGALAHKAN AKU KAK..hehe

CATHJ,
ME GOJES? hehe..MEKASEH =)

el said...

amboi naimah over berposing ngan farah
farah comey lah mcm tu
sukaaa aiiii

Anonymous said...

wahhh vouge2 uols sume ye... tu ostaz Aj awat x pakai bj melayu... tgk cm ustaz kaman , dh cm tok kadi

klik klik (^_^)