1.5.12

::PEEJ KAWEN::

AHAD tu mengigih jugak ke kenduri kawen si PEEJ. Yg sebenornya, dari hari Sabtu tu aku duk berkampong kt Sunway Putra Mall tlg AJ jaga booth expo perkahwinan kt sana. Tp aku awal2 dah bgtau dgn AJ hari Ahad tghari tu aku mmg tak dpt nk tlg dia sbb nk gi kenduri kawen Peej. Tu pon aku tak lama kt kenduri tu sbb kene berkejar ke The Mall blk. Mmg aku usung bebudak. Duk sana smp tgh mlm! hehe...

Ingatkan dpt le aku lepak2 dgn blogger yg lain. Tp apa kan daya, aku kejap je kt sana. Sempat le jugak aku jmp dengan si TIJAH. Time nk balik tu pulak aku jumpa dengan group adik bradik glemer & cantek2. Sape lagi kalau bukan si JEMAH, CEERA + SEPET ;)

Tp aku rasa ralat sgt sbb tak bergambar dengan Auntie Nani. Sronok sgt dpt jmp dgn dia. Sempat lagi dia tanye mekap ok ke idak sbb asyik nanges jumpa dgn kawan2 lama dia :) Yg best tu, bukan aku je yg dia kenal, kaman pon skali. hehe...auntie sgt kiut ^______^

 Adek yg 2 kali tambah nasik. Sodap katanya.
Tp mmg sedap2 semua lauk..

 Angah ala2 retis cover muka takmo org amik gmbr time mkn ;P

   time aku carik2 tmpt nk duduk mkn, tetiba ada org dtg tegur aku. harus le aku blur, ingatkan sape lak ni..rupanya si TIJAH! hahahaha....tuler kau. selama ni bukan main berahsia lagi dengan rupa kau yg manes tu.Sronok dpt jmp kau Jah. tp kejap je..aku ingat nk kau lepak kt meja skali time aku mkn. tup2 tgk kau dah ilang. cissss ;P

 skali, smp le waktu yg ditunggu2..Pija dikompangkan! 
OMAGAD! mak terkejut hokey..
rupanya dot dot yg dia asyik sebut2kan tu adalah pakwe lama dia sendiri, BEN!!
huwaaaaaaaaaa, mak tacing sgt uools. panjang jodoh kowang kan?
Alhamdullilah..

 sukanya aku tgk pelamin + baju dowang. sgt simple tp glems..

 Pija cantek!

time balik kt tmpt parking terjumpa dgn adik bradik cantek yg mcm turun dari langit ni.
aiyoooo..kowang semua mmg cantek2. mak kagom!



1 comment:

ceera said...

Ko dtg awal nau. Tp sebbaik jumpa jugak kan...

klik klik (^_^)