25.7.12

::JAMU MATA - JUADAH::

25.7.12

NI entry auto publish je. Mesti time ni aku dah tertonggok kt spital tunggu Angah kene kenyam dengan doktor2 tu ;P

Jom kita jamu mata & seksakan tekak memasing...

gulai tempoyak ikan patin ni aku masak time berbuka kelmarin (pose ke 3)
ada lagi juadah yg lain time tu. ayam utk anak2, mihun si ema kasi, kuih muih & puding telur caramel yg aku masak lagi yg baru utk stok 3-4 hari ni :)

ni nasik lemak bersahur smalam. gigih sgt kan? bangun kul 4pg masak nasik lemak ayam goreng. tp sambal mmg aku dah siap masak awal2 lagi, simpan je dlm esbok. bila nk mkn, panaskan skit2. bebila nnt bleh je tambah udang ke..daging ke..senang kan?

ni lauk berbuka smalam - asam podeh ikan pari

utk bebudak aku masakkan ayam masak merah..

yg ni wajib ada. sambal tempoyak ni aku readykan awal2. bila nk mkn, kluarkan je dari esbok :)

pari goreng

ini pulak, dugong kelaparan. ngalahkan dia sorang je yg pose. cait! :P


2 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Tu la, i dah cadangkan ke zoo melaka jea kita anta mr dugong kelaparan n asyik tidooo jea keja dia..tak pun dia tgh tido tu, kita operate kidney dia tukar ngan lalink punya,,good idea?!

A.I said...

ABIL,
KANNNNNNNNNN? NAK TRY LE. TUNGGU DIA TERTIDO LAGI, PASTU KOKAK PEWOT AMIK KIDNEY DIA. muahahahahaha..(EH, BUKAN ABIL KE YG NK TUKAR KIDNEY DGN AI?)

klik klik (^_^)