10.9.12

::RAYE-RAYE::

10.9.12 

SKANG ni ujung minggu je mesti jalan jem sana sini. Time ni le ramai yg nak kawen, yg buat open house bagai kan? Aku pon x tau nk buat entry apa..ni sume gmbar campur2 termasuk le terjahan dari adik bradik aku smalam. Smalam hari kami berlonggok & terjah umah org. Aku pon sibuk gak menghantar si Along gi beraya ke umah kawan dia..


ni le gaya meja kat umah aku time berhari raye haritu. yg paling laku, sweets tu le...hehe..
utk jenjiran tetangga aku masakkan mee kicap (dowang kata mee hailam, gasak le)..

kerlas kau na! 
akhirnya dpt gak aku rasa pop corn mahal kedaut ni masa gi beraya kat umah adik aku, Iena...

iena masakkan kami mihun tomyam. terbaek!

cantek rumah kau na...

ni kes smalam, aku baru smp umah..dowang dah terjah. merasa le kowang, SELF SERVICE!
sendiri amik cawan, sendiri amik ice, sendiri tuang, sendiri minum!
muahahahahahahaha...


gasak le kowang...

layan diri memasing ye... ;)

jemput-jemput...

eh, ada tuan rumahnye!!! isk isk isk...





~ updated blog MEKAP




8 comments:

syiela said...

sweet tu mmg la laku nak2 kalau anak saya ke sana... hehhehe mau di rembat semuanya

A.I said...

Syiela,
hehehe..meh le jenjalan ke rawang :)

Ibu n Abah said...

Ai...
Nak dtg raya rumah ai, boleh?
Nak mee kicap jugak... Sambal sotong datin biah... Ekekekeke...

Zura said...

Salam AI...Td tgk pic kt kg Jeli tu...yg sungai tu mcm kenal hihihih,terkejut tau tgk pic mndi sg tu,n jambatan tu menuju ke tnh perkuburankan??? Nama kg tu Kg belimbing bt melintang kn....Sy ni menantu pd slh seorang penduduk warga kg tu......

A.I said...

Akak,
meh le kak...ai masakkan mee kicap ^____^

Zura,
la...ye ke? sama la kita ye? alahai, keciknye dunia ni. betol le tu. Kg Belimbing. Ai menantu Che Hassan ;)

dmx said...

ha3..A.I
umah tebuka ke ..
ikut Rawang selalu gak lalu...
sbb balik kampung...Tanjung Karang

Unknown said...

teringin btul aku nak g umah kau la ..hari tu pon dah sesat barat sampai kol 9mlm umah kazen aku heheheh

A.I said...

DMX,
takde rumah terbuka pon. dtg jelah bebila pon ustaz. no tepon Ai ada kat blog mekap. helo2 je nnt ye :)

Bibu,
meh le wei...umah aku senang je nk jumpa..takkan sesat mcm haritu punye. haha...

klik klik (^_^)