18.10.12

::MAAPKAN TUAN BELOG GOBLOK::

18.10.12

Maap le sbb belog ni tak berupdate. Smalam aku ditimpa memacam dugaan. Adoii...kiranya smalam adalah hari malang aku smp harini aku jadi sakit. Tak larat nk masuk opis. Smalam mmg aku cuti sbb smalam 'hari berhomeopathy' aku. Tp...haih, dah mcm astro lak aku rasa. 'Macam Macam Ada' - memacam jadi smalam. Tak dpt nk aku criterkan kt sni.

Yg aku tau, hari ni aku nk rehatkan badan & kepala hotak aku dulu. rehat kt umah je...huhuhu..

Ai lebiu all...muahhhhhhhhhhhhhhhhh!

5 comments:

Ibu n Abah said...

been there...
take a good care ok dear???

Kniedaz said...

jaga diri sis...gi rehat

Abil Fikri Ahmad said...

Ok, ok, lalink take a good rest..Risau gak ni tgk lalink tak sihat jea kebelakangan ni...take care n rest dulu....En Kaman please take GOOD CARE lalink ni...

Syafa said...

rehat secukupnya kak... sayangi bdn dan diri anda..lapp uuu..muahhh

dmx said...

waa..A.I
rehat..jangan xrehat.

klik klik (^_^)