3.7.15

::KENDURI DOYAN::

3.7.15

Takde la tahap kenduri ponnn! tak brape nk ada rezeki sgt sbb mlm tu dpt doyan yg isi dia ala2 sendu. Kami datang dah lewat malam bebenor. yg ada pon tak brape nk cantik. Aku amik yg 2 bijik rm15, dengan sebijik timbang, rm10 ngam. Disebabkan ada sedikit keciwa di situ, ingat nnt nk repeat mkn lagi tp kat tmpt lain. ni kami pegi yg kt Greenwood punye. Lps ni nk gi Paya Jaras pulak. Kawan aku ckp situ berlonggok2 doyan ;) murah2 lak tu...nyum nyum..tp aku ni benornya x boleh nk mkn sgt doyan. setakat rasa2 boleh la. doyan antara buah2 yg aku kene elak mkn. huhu...sadisnye..

budak ni dah moody, dah lebih time tido ;P

yg baju itam tu jangan ditegor..hantu doyan tu!

adek anje kededek tu dulu mmg tak makan langsung doyan ni. busuk katanya. skang ni dia mkn gak..tp skit2 jelah. tu pon kene bersuap. takmo sentuh langsung. diva sgt ko dek!

nom nom nom...



4 comments:

ieda said...

sini pun durian banyak....alhamdulillah dapat free durian kampung baru2 ni.isi so so ja tapi sebab free tak kisah la kan...

A.I said...

ieda,
ishhh...tak kisah la kak asalkan nama buah tu doyan. haha...

Aniey Yusoff said...

nikmatnya bau dan rasa buah doyan..hikhik
Tapi saya ni jenis xreti bab durian, mkn je reti. Isi sendu ke apa ke belasah je..

A.I said...

Aniey Yusoff,
hahaha...asalkan doyan kan? ^_^

klik klik (^_^)