2.3.16

::CELEBRATE SEBEDAY PEZAL::

2.3.16

Ahad hari tu kat umah aku ada buat gotong royong. Gambar takde sebab tiap kali buat gotong royong, tiap kali tulah aku lari gi umah mak. haha..laki aku je yg join. Bukan apa, tiap kali tulah kebetulan ada program gak kat umah mak. kali ni nak sambut sebeday si faizal, laki iena. Adik bradik lain tak dpt join. Tp yg tak cukup korum ni pun terbalik umah mak. meriah! ^_^

terpaksa aku alienkan si iena & naemah..aurat...aurat..haha

iena bawak sambal udang petai & mak pulak masa keli cili api & asam pedas. semua pon sodap! aku lak malas nak masak, tapau kepsi je utk bebudak ;)

aku angkut skali anak ailio aku, tote nan seketol ni..

sronok ipan ramai yg melayan

letih sgt main, tertido kat pangku mama ha..

bangun tido, mandikan dia..pastu sambung kene romol balik. bagus sgt dia..takde pun merengek ke apa. gud boy!

ntah apa style la pulak bebudak ni

hepi bestday pezal!

kejut bangun nak surprisekan dia. tp nampak gayanya dak ipan yg over surprise. haha..ternganga2 mulut tengok sume orang duk nyanyi lagu sebeday



aloh loh lohhh...co cuwit

baca kad dari bini & anak2 :)



No comments:

klik klik (^_^)