14.2.09

::MMBBEEEEKKKKKK::

Malam tadi ade psr mlm kt umah aku. Tengah org len sibok membeli belah kat psr malam tu,
aku sibuk berperang ngan kambing yg masuk umah!

laki aku banje makan lambchop. tp kene masak sendiri.
aku angkut kambing ni dari Giant Bt Kep.
Simple je, aku perap kejap ngan BBQ sos + kicap manis

Cara memasak juga simple. Aku campak je dlm koli.

potong2 utk anak-anak kecilku..

simple giler..no side dish ok! kambing semata.
tu pon dah cukup heaven!! nyum nyummm

close up
BM : ATAS DEKAT :P

Along x cukup sekeping, 2 keping dia balun! mbeeekkkk..

my feberet part..the tulang temulangs!
lemaknye also my feberet..

see? kalau tulang ni bleh telan, dh lama aku buat!

6 comments:

nizajeff said...

wah....masak lamb chop tu...menariknye napak...pandai gak ko masak erk...keding. kalo aku kejung le daging kambing tu lam peti ais..kahhhhhhh

♥ Eda ♥ said...

pastuh satu rumah bau kambenggg.....muahahaha

Syafa said...

perhhh...kambing!!!!
tapi aku x terliur dgn semua ini
kerana aku x mkn mbekkkkkkkkkkkkkk
kahhhhh...slamat menjamu selera!!

noreen-bulan said...

huhuhu...gambar tak leh tgk...

saveme_zero said...

sedapnyaa. aku suka weii

Mizz_Ila said...

x ngajak aku punnnn!!

klik klik (^_^)