23.2.09

::NO LOTI PELANTA !::


Biasanya bekpes hari ahad kan kami kuar makan kat kedai. Makan roti planta feberet kami anak branak tu. Tp smalam kami tak bekpes kat luar pon. Anak2 aku sume tak sihat. Aku lagi le! tulang temulang rasa cam REPUT!!!! sakit giler badan aku. Adoiii..x tau le sampai bila aku mcm ni. Dah macam berserah je.

Hari Sabtu aritu tu lagi le, dah le sepatutnye aku ikut AJ gi andam anak cousin aku nikah. Tp nk gi camne..aku tak sihat. Hari tu kan laki aku gi keje. Tinggal aku je anak branak kat umah? Aku terpaksalah makan bekalan dadah aku yg doc klinik kerajaan penah bagi dulu. Stok aku ade tinggal lg 2 bijik je. (selamba je aku crite aku mkn dadah..keh keh). yelah, aku ni mmg DIHARAMKAN makan pain killer (tp dadah dihalalkan pulak..apakah??). Kang lagi cepat pendek umur aku kang. Kidney aku mana leh nk proses pain killer tu. Lagi cepat dia rosakkan buah pinggang aku adelah! So, doc terpaksa kasi aku dadah tu. Ntah apa nama ntah. Kalau beli, harga dia sebijik dalam RM15. Mmg leh ilang le rasa sakit tu sbb kita akan rasa 'high'. Rasa nk sengeh je...hihihi..syiok oooo! Eh, Aku ni takpe sbb aku ni kira perubatan ok..bukan tahap ketagih. BERSAMALAH KITA MEMBASMI DADAH!! (tetiba..!)

Ok, smalam ni jelah yg aku masak utk kami anak branak. Mee goreng ni nama dia 'MEE GORENG HAILAM YG TETIBA JADIK MEE GORENG KICAP KERING'. Bestkan nama mee goreng aku ni??? hihihi..takyah criter la dari mana aku dapat nama tu. Sbb dari nama tu pon kowang leh tau nape. wakakakakakakaka


Kastard Caremel

Model Tetap Blog Aizahkaman



No comments:

klik klik (^_^)