27.4.09

::TOKEI BERSAMA MODEL TUDUNG::

JUMAAT lepas aku angkut opismate aku, Lynnda Gebus gi tukar tudung kt supplier aku. Dek kerana dia meneman aku gi tempat yg banyak bapak-bapak ayam tu, aku banje dia makan kat tempat yg dah lama giler aku nk pegi tapi tak dapat nk pegi.

KENNY ROGERS! biasa kowang tayang makan benda alah tu, aku telan air liur + kadang bila datang angin pus-pus aku, aku jilat screen tu sambil membayangkan aku sedang menjilat ayam yg kowang riakkan tu. Nah! skang sudah masanya utk aku pulak meriak. Muahahahahahaha...kesian aku kan? dah berbulan-bulan tingin nk makan, baru skang dapat..! huhuhu

Lynnda Gebus a.k.a Model Tudung
sedang mengontrol ayu

Kalau kowang nk tau, tudung yg dia pakai ni dia sapu bersih sume yg aku jual tau!
tu sbb yg sempat aku tayang nk jual hanya 2 helai je yg plain.
Dia amik skali 4 helai kau!
ha..giler tamak..eh! takpe, untung kat aku gak..
bulan depan kau beli lagi ye lynnda.. :P


tokey tudung yg dah dipaksa tukar tudung busyuknya oleh si model tadi!
juga sedang mengontrol ayu

siuman ke tidak tokei ni???

kau mikirkan masa depan bisnes tudung aku ke lynnda?

gaya angelina jolie yg tak bape nk menjadik..

aummmmm


bapak punye sedap la macaroni cis dia ni!!
leh ke kalau order macaroni tu je????

oooooooohhhhh....



Nota Jubo : Line tenet opis aku ni ada problem. So, aku takleh la nk melayan blog kowang. Kalau ada apa2 nk tanye psl kedai aku tu, kowang leh trus call aku ok. Entry2 utk harini pon aku dah siapkan dari hari Ahad. haihhh..boringnya takde tenet kt opis. Nak wat keje pon takde semangat! huhuhu

3 comments:

oYa said...

wah kak bestler dpt mkn keny roger tu aku ni lg ler tak pernah...tgk pun tak bape nak tgk wakakakaaa

♥ Eda ♥ said...

wah mentang2 dah jadi tokeh..tak main lepak mamak dah...lepak pak kenny jer :P

el said...

wahhhh...sejak jd tokei ni..asyik mkn luar jek..plak tu..mkn western jek..hehehehe

klik klik (^_^)