1.1.11

::1.1.11::



INNANNILAH, terkejut ngan berita pelakon Faizal Yusof meninggal dunia td. Itu lah ajal kan? Mcm nk sama je ngan kes arwah Shamrin aritu. Arwah ni pon tetiba je jatuh pengsan kt umah, smp kt spital meninggal. Sakit jantung rupanya...Al~Fatihah...

Smalam kami dpt berita abah kt Kelantan jatuh masa tebas kebun. Dia patah kaki & tulang belakang terkehel. Batang pokok jatuh atas kaki dia :( skang ni dia dah ditransfer dari Hosp Jeli ke Hosp KB. Semoga abah cepat2 sembuh. Risau sungguh sbb doc ckp smalam pon bacaan kencing manis dia tinggi sungguh. huhuhu..

Harini pulak dari pepagi buta lg aku dah membizi. Pepagi td aku gi mekapkan kawan skolah aku nikah/sanding kt Sg Tua. Ni perkahwinan ke 2 Kak Huda. Aku doakan semoga Kak Huda bertemu jodoh yg terbaik & kekal bahagia hingga ke hujung nyawa. amin..

Abis mekap dlm kul 9:45pg, aku zooommmm blk umah amik laki & anak2 aku terus ke Greenwood nk mekapkan Dr. Aina pulak (client mgg lepas - yg 3 hari berturut2 tu). Harini ada kenduri menyambut menantu kt umah Azim. Mekaseh Aina & Azim yg baek hati :) Rezeki anak beranak td dpt makan kt sana. Kambing golek oiiii...sodap! ngeh ngeh.. (ntah bila la dpt jmp ngan aina lagi, dia dh nk blk UK. Aina, kalau kau blk sni..calling2 la akak ye. kot2 la nk mekap2 lagi ke..hehe)

Selesai je kt sana, terus berkejar ke Sg Tua balik. Tp x sempat nk touch up Kak Huda, dia dah keluar standby tunggu panten lelaki sampai. Sebenornya dia pon awal2 dh ckp dia boleh touch up sendiri. Siap mintak aku jgn risau lagik. Tp yelah...kan dah tugas aku. Mcm x best je pulak. hehehe..nk jugak aku touchup. So, aku touchup muka dia masa sanding amik gmbr ngan family members je tadi. Puas ati aku. heh heh. Yg best tu dpt jmp kengkawan lama. Meriah!! (^_^)

Blk dari Sg Tua td sempat la singgah tadika BB byr yuran. Nak singgah sakan beli tracksuit angah dah x larat pulak. Belikan esok la. Smp je umah, mandi2...sume pengsan! Kekenyangan + Keletihan. ngeeeeeeeee






5 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

tulah kan kak..
aku pun terkejut baca citer yg faizal dah meninggal dunia..suka gark ngan lakonan dia tu...

and..hope abah ko takde apa2 yg serius kak...cepat sembuh k

busy betul ko
berkejar ke sana berkejar kesini...
musim org kawen....

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

AL FATIHAH buat Arwah....muge ditempatkan di gol org2 beriman . Aminnnn

Sian pak mertue kite kan kakngah ... huhuhuhu , dh r nk dekat majls ni ,patah plak kaki nye...nasib tak jd masuk besi...simen je .. cepat la sembuh Abah :(

Meriah ko hr ni...SuperBionic Organik sangat.....mek amat berlenggang kangkung hr ni , g kenduri kawen client , intai2 Baju ekslusif yg panten sewa khas saje + makan kenyang2 , dh lame tak rase feel tetamu real ... hehehehehehehe

CathJ said...

Oh.. mcm2 dugaan la...

apa2 pun selamat Tahun baru buat A.I yer.. dan keluarga..

shiori_LA said...

yela Ai kan terkejut juga sebab skang tengah tengok lakunan dia dlm tiramisu..best sangat apapun Alfatihah untuk arwah...dan semoga abah cepat sembuh....

ieda said...

adehhh...baca pun dah letihhhh...

klik klik (^_^)