27.1.11

::TING TONG::

NGEEEEEEEEEEEEEE...

MEKASEH atas segala kata nasihat + doa2 dari kowang tu ye. SAYANG SGT NGAN KOWANG SUME. Kowang jgn risau. Skang ni pemakanan aku dipantau ketat oleh Mr. Wonderpet, Kaman. hehe. Dating smalam mkn mee hailam pon dia korek2 isi keluar, nk cek yg mana aku x bleh telan, yg mana bleh telan. hohoho. Jenoh gak gitu. Siap pegang list lagik ;P over tau!

Buat pengetahuan kowang, opis aku skang ni dah TERPUTUS HUBUNGAN NGAN DONIA LUAR sbb renovation tu. No tenet + no line tepon + no fax line! ha...azab uolls! sib bek esok last keje. Isnin nnt dah sibok nk berpindah ke bawah. Payah gak nk mencantekkan opis ni ye. isk..

So, entry esok aku siap2 auto publishkan dari mlm ni ye. Sib bek semalam dah transfer gmbr kt draft ;P Sangap gak la aku kt opis tu. Dah le payah, nk fax document pon x boleh. Nak wat keje smbl tgk tv pon x boleh. Adoiiiiiii...

K, mlm esok kita jmp lagi ye..daaaaaaaaaaaa. ai lebiu all! muahhhhhhhhhhh





3 comments:

Anonymous said...

sure hidup mu bosan kan kak..takpe la takde internet lagi cepat keje2 akak selesaikan hihi..
psst take care kak,saya doakan yang baik2 je untuk akak ye

CathJ said...

selamat berpindah ke ofis baruuu... ^_^

atie said...

pesanan untuk en.kaman:...jaga kak ai elok2 yer...jangan dibiarkan dia makan yang bebukan lagi.....heheheh...hope kak ai...lekas sembuh....

klik klik (^_^)