29.11.11

::TUAN BELOG DOMAM::


 Aku demam dari Khamis lepas. Alhamdullilah, pagi Jumaat tu lps aku telan panadol 3 bijik dpt jugak aku selesaikan makeup client nikah kt Putrajaya. Dari Putrajaya trus ke Hosp Selayang pulak topup ubat. Dah tu masok pulak opis. Time tu demam dah dtg balik. Tp bertahan jelah, sbb ada benda nk aku settlekan.

Pepagi Sabtu tu pulak aku angkut Datin Biah blk Melaka. Aku drive, Along + Angah + Dillah + AJ pon ikut skali. Abg Kaman ngan BB + Adek tak ikut. Elok je smp kt Alor Gajah, aku dah 'out'. Nk bukak mata pon x larat. Smp je umah trus kejung!! demam panas uolls. Tp syiok sbb bleh manje2 ngan mak ;) Kt sana mmg aku melepet je dlm bilik. nk bangun pon x larat. teruk sgt aku demam.

Skang ni aku kt opis. Kalau nk diikutkan mmg x larat lagi badan ni. Tp harini takde org kt opis. Ada 2/3 ketol je org. Aku angkut Along skali sbb Angah aku tinggalkan ngan mak kt Melaka. 

Haihhh...cepat2 le sihat. Start minggu ni aku bz ngan wedding. Harap2nya semua berjalan ngan lancar le gamaknya. huhuhu...



6 comments:

Eye_nee said...

ko semakin kerap demam dan kejung kan Ai.....TRIPLE EXTRA yer Ai dalm menjaga kesihatan ko...

lieyalatif said...

alahai siannye kak ai...selalu dah demam ni kak...penat sgt kot ni kak...take a good rest kak yeak....

adarnadzmie said...

semoga ai cepat sembuh... nape yer lama sgt demam ni???...

ratna said...

Ge well soon kak... Telan la apa ubat pun asal sehat..

Ibu n Abah said...

Terrer tu.. Demam2 drive balik melaka...
Ai kena byk rehatlah...
Kerap sgt demam... :(

Diana Ishak said...

oi, aku pun demam dari khamis lepas sampai berak-berak tgh malam sebab panas sangat.

Today baru start keje.

klik klik (^_^)