1.12.11

::HURU HARA::



BLOG aku ni dah huru hara. Kejap berhapdet, kejap tidak. Aku dah mcm malas lak nk hapdet. Pesbuk pon sama gak. Suka kebek org len punye, tp sendiri punye sepi je ;P

Batuk aku ni masih teruk lagi. Mlm tadi aku muntah2 dalam kete. Tekak berlendir, so mmg takde selera nk mkn. Bila x mkn, badan jadi lemah le. Tu yg jadi kejap2 nk pitam. Tp aku kene kuatkan jugak. Lawan selagi boleh. Pagi ni mmg aku rasa TERPAKSA sgt nk masuk opis. Tp gagahkan jugak la. Yg penting, misi aku harini sumbat je pewot bagi ada tenaga. Sabtu Ahad ni aku bizi sesangat nk uruskan client nikah sanding (amik full package ngan si AJ). Bebudak tu nnt aku mintak Along + Ema tlg tengok2kan sbb Abg Kaman kene pasang pelamin. Mak lak ada kt Melaka. Kalau x, senang ati aku campak je bebudak tu duk ngan mak. Iena pon dah pindah jauh. Kalau dekat, bleh mintak tlg. huhuhu...

Mlm tadi aku dah siap belikan bebudak kasut + baju + beg skolah. Bukan men sronok Adek dpt kasut skolah. Si BB lak malu2 try tudung. Nnt nk suruh dia test pakai baju + tudung skolah. Mesti 'ayu'. hehehe..Aku memborong kt Sakan, Mydin + Hari Hari. Tu pon nak dekat $400 abis. Angah punye blom beli apa2 lagi. Tunggu dia balik sni baru beli. Lagi pon mlm td aku x jmp baju pengawas perpustakaan (ceklat). Ingat nk carik kt kedai baju uniform le. Ada kot kt sana kan? Stationary + buku aku beli ujung bulan ni nnt. Tgk le camne...

K, nnt2 aku hapdet bergambar. Buat masa skang ni idop aku tgh huru hara. Ngan x sihatnya lagi, ngan bizi kt opis lagi. AYOYO KARIPULAYYYYYYY!!




6 comments:

Anonymous said...

Lama tak singgah sini..
Huru hara kejap je ni kak,nanti dah sihat ok la balik kan..

Eye_nee said...

cepatnya ko dah beli baju anak2 Ai...akk non ado selai pon....kasut sekolah thn lepas pon tak berbasuh lagi...dasarrrrr....

shiori_LA said...

Ai semoga ko cepat sembuh ek....akak pun dah beli baju bebudak...beg belum beli tu pun dekat nak rm400 gak...beg n stationery tunggu bonus najib bagi wakaka....

ieda said...

AI...cepat sihat hendaknya...jangan huru hara sgt...relax2 tau...

deaf said...

biasa ah.. huru hara ni semua ujian hidup.
tapi selagi ko bleh buat lawak, dan ketawa sorang2..

ah alrite la tu.

Anonymous said...

ahkak mon, ko tu bkn sihat sgt .. jaga kesihatan tu tau ..

klik klik (^_^)