22.12.11

::COTI PANJANG::


Lepas subuh sok aku anak branak bertolak g melaka. Minggu ni ada job makeup kt sana. Anak jiran blakang umah mak kawen amik pakej ngan AJ. Aku tukang mekapnya. Sok ptg makeup belah pompuan kt Tengkera, mlm tu ada majlis berinai pulak. Sabtu tu baru majlis sanding belah pompuan. Ahad tu baru sanding belah lelaki kt Alor Gajah (blakang umah mak).

Memula tu ingat nk blk tgh mlm ni tp mcm terkejar2 lak sbb abg kaman kene tlg AJ angkat pelamin dulu. Makanya, sok pepagi buta le baru bertolak. Tu pon x lama duk kt sana. Tghari Ahad tu dh kene blk sni sbb laki aku kene gi amik bos anak branak kt airport. Frust agaknya si Along kalau tau x buat bestday party dia kt Melaka. Birthday dia Xmas ni. Tp nk buat camne? mmg kene blk sni awal..

Harini aku last keje la gamaknya. 2 minggu lagi baru aku masuk keje balik. Sib bek la bos bagi cuti ihsan kat aku. Kalau x, mau kejung tolak gaji. Ni yg sayang sgt2 kt bos ni. hehe..Minggu depan aku kene settlekan SEMUA hal2 sekolah bebudak, pastu kene jaga Angah elok2 kt umah. Semoga semuanya berjalan ngan lancar, amin..

2 comments:

NonaKarim said...

wah3..ader job mekap lagi..cayalah ..rezeki2. kim salam semua, selamat bercuti..jgn drive lelaju, ingatlah org2 tersayang, kim salam makcik biah yer..Insya Allah ader rezeki leh jumpa semua..assalammuaalaikum

Anonymous said...

Busy ye kak,cuti2 sekolah ni ramai org kawin.Banyak nak kena uruskan ye kak.Untuk angah,semoga semuanya dipermudahkan ye kak

klik klik (^_^)