27.3.12

::BERHOMEOPATHY::

Insyaallah esok aku pestime akan berhomeopathy kt Shah Alam. Tak tau le apa gayanya nnt. Tp sib bek la Kaman & Datin Biah ada temankan. Ni sume rezeki sebenornya..bos laki aku yg nk sponsor ubat homeopathy ni. Alhamdullilah murah rezeki aku.

Minggu lps ada jiran aku Fadly yg baik hati proposed jus manggis. Mudah2an ringan skit badan aku ni. Kt opis lak, kwn aku si amoi How tetiap hari sediakan aku susu Omega utk rendahkan kolesterol. Sayang sungguh dowang dgn aku. Bleh nmpk le dowang berusaha takmo kasi aku mati cepat. hehe...ailebiu all too ^_____^

Aku skang dh takde mkn benda yg mengarut2 lagi. Mana taknya? mmg dah takde selera nk mkn nasik. Mkn yg lite2 ye. Tu pon selang sehari aku paksa gak tekak aku telan nasi. Kang mau x jadi rupa mcm mayat idop! berat bdn aku pon dah makin menurun -_____-" (sayangnya daging & lemaks body yg hilang tu) Aku suka time aku tembam skit haritu. Montoks uolls ;) kulit pon makin mencerah. Tp skang tidak lagi hokey...mak dah makin mengecut & kulit kembali malap. haihhh....

Mudah2an lps ni badan aku jadi sihat skit le. Bersemangat skit nk gi keje. Kalau x, nk berckp pon aku agak malas skang ni. Bunyik mcm melampau je kan? sbb aku kan spesis mulut murai. kadang org panggil mulut popcorn ;P hhrrmmm....kowang tlg doakan aku ye. Awal bulan nnt ada appt kt hosp selayang, tgk apa result blood testnya lps aku amalkan minum susu omega, jus manggis + homeopathy tu nnt. Mintak2 le result cantek dari yg sebelom ni kan? ^_______^



6 comments:

Ina Khairina said...

kak ai,meh amik daging n lemak saya ni meh saya bg pree je,x larat nak bwk dah ni...hehe

bagus tu dah start pantang mkn,ko jgn cuba2 lak nak meratah bontot ayam lg

saya doakan akak cpt sembuh n kembali sihat ye...

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam Ai,

Alhamdulillah, dikelilingi orang2 yang penyayang..

kissz said...

kak ai... saya sayang kamooo!
eh boley ke hantar komen cmtu kekekkee ;)
be tough! DIA sedang menguji anda
moga anda hepi selalu ya kakak!

el said...

ha dah mula pantang eh
bgslah tu..tuk kesihatan ko jugak
hui rmi gak eh yg sponsor ko...alhamdulilah rmi yg sayang kat ko
semoga ko cepat2 sembuh eh

QASEEH HATIKU QASEEH said...

Mudah2an...semua nya berjalan lancar....jgn risau...dktr tu bkn nya tuhan....yg pnting usaha kta...apa2 pn yg pnting hati awk kna kuat...psikologi kna kuat...yakin semua nya akn brjln lncar....apa2 pn yg trjd jgn putus asa....

famili n kwn2 semua berhrp yg trbaek utk awk....
don sad2....hepi2 selalu....ssh sng semua tu dugaan tuhan....

mkn tu pantang sungguh!!!!!!
google list mknn yg x bole d mkn....

myhuonglequyen said...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

klik klik (^_^)