5.3.12

::NON STOP::

Wiken ni membizi je. Sebenornya hari khamis tu aku dah rasa mcm x sedap badan. Gi le jugak opis. Sbb ingatkan Jumaat tu nnt nk amik 1/2day, ada mekap ptg. Skali bangun pagi Jumaat tu kaki mcm menyucuk2 sakit. Badan ni toksah criter le. Macam proses pereputan tulang lak rasanya! Laki aku blk keje jap amik aku gi klinik. Doc tanya aku demam ke idak, aku ckp tak. Dia test jugak le dgn alat ntah apa nama bendanya tu, skali 39'c kau! lorrr...demam rupanya. Panas dlm. Boleh lak aku x prasan. Blk umah tu trus aku telan panadol pastu bobom. Ptg tu gigih gak le gi mekap dinner 4 org kt Kg Pandan. Sib bek la ada kawan aku yg tolong mekapkan skali. Kalau x, kejung!

Sabtu & Ahad pon ada mekap. Client bertunang..mmg tak dpt nk rehat sgt pon minggu ni. Minggu depan sabtu + ahad lagi bizi, ada client amik full pakej kawen ngan CINTA ALIAH. Tp yg syiokknya betol2 kat sebelah blok umah mak (rawang). hehe..nnt tompang je umah mak, senang...x yah pegi-balik umah ;) tp bukan jauh sgt pon dari umah aku. Selang brape blok je. Takpe la, ni sume rezeki...bizi2 pon dpt gak duit nk buat blanje anak branak kan? ^______^ syukur...


Nnt aku hapdet blog mekap. Ni tak sempat lagi nk transf gmbr yg agak kebluran tu ;P

2 comments:

Unknown said...

Kunjungan dari Indonesia.. berharap kunjungan balik dan komentarnyaa.. www.info-yazid.co

A.I said...

MAKASIH YA YAZID :)

klik klik (^_^)