13.4.12

::LET's KOREA!::



Ha..Korea la sgt kan? smalam lps berhomeopathy, aku heret datin biah gi 1Utama temankan aku makan BBQ kt Seoul Garden. Kalau gi mkn hari biasa tghari camtu bleh dpt murah skit. heh heh...utk mak lak dpt diskaun wargatua (dah tua beno kau biah oiii) hahaha...tp boleh tahan gatai gak mak aku ni. Smalam ada lah model2 tgh mekap nk buat fashion show, model lelaki pon ramai la. amboiiiiiiiii, bukan main lagi dia menengok dowang smp tercicir kat eskelator. Aku dh smp kt atas, dia kt bawah lagi duk ralit tgk dowang. siap sebut "bukan men hensem2 lagi dowang ni kan intan?.." ;P smp kt atas aku jeritkan dia "Biahhhhh! naik cepat le. gatai bebenor!" wakakakakaka...biah...biah...


adalah dlm 24 kali aku repeat bangun! tokojut biah tgk selera saka aku dah kluar. haha..
bukan men lama aku tingin nk mkn kt sni tau. akhirnya dpt jugak, ape lagi? balun smp lobam!

biah yg gigih!
smp senget2 tudung ko..

ha...puas makan!
jom balikkkkkkkkkkkkk


2 comments:

kaklong said...

datin biah yg vouge!
i like!

el said...

kahhhhhhhhhh berdekah3
haiii sib bek la datin biah warga emas..kalo time tu masih anak dara mau dia terkam model2 tu ye muahahahaha..tp mmg cool lah datin biah..cam kawn2 lah ko ngan datin...likeeeeeeeeeeeeeee

klik klik (^_^)