25.4.12

::WANNA oh WANNA::


Criter dh lapok. hehe, adalah dlm 2-3 mgg lepas punye ;P Haritu aku ada mekap kt Putrajaya. Pepagi buta dah kluar dari rumah. Skali, client lak yg lambat. huhuhu..menunggu lah kami. Tp takpe la, asalkan ada rezeki. Blk boleh beli beras + susu. heh heh..

Lps abis mekap, aku ngan Along gi jenjelan ke Alamanda. Pestime aku gi sana. Boleh tahan gak besar tmpt tu. Memacam ada.. Skali tu dpt sms dari sorang reader merajuk sbb tak bgtau dia aku nk dtg putrajaya. haha, sentap gak kau kan Wanna? Aku pon bukannya tau selok belok putrajaya tu sgt. Wanna dpt tau aku gi sana pon sbb aku update FB. Alolooooo...majuk2 tomey akak ni. Ha, meh la dtg jumpa kt Alamanda. Dapat aku & along mkn pree kt SR. muahahahaha..

Mekaseh bebanyak ye Wanna ^______^

Wanna yg tomei.

dengan aku yg ala2 mayat hidop!


2 comments:

el said...

wahhhhh untung kan dpt mkn free...rejeki2 heheheh

ha nti nak wat gitu lah update kt fb
untung2 ada yg ada kt kawasan yg sm..leh mkn pree muahahaha

A.I said...

EL,
hahaha..X SIA2 HAPDET KAN?

klik klik (^_^)