11.8.14

::RAYE LAUT::

11.8.14

Raya ke 4 + 5 haritu angkut mak berehat kt Pengkalan Balak. Kesian tengok si biah tu sampai mcm nk tombang layan tetamu sebelum tu. Boleh mak rehat2kan badan dia kt situ. Mak mmg suka pantai. Aku je yg tak brape berkenan. Aku suka tengok pemandangan, tp 'rasa' tu aku tak suka. rimas melekit2. huhu...

raye ke 3, rabu tu kami gi tanpa mak dulu nk survey2..
bebudak men pasir & laut dulu time tu.
pantai ni dgn umah mak aku tak jauh sgt pun, dlm 20mnt je..

time ni cerah lagi kau dek..la ni, mak oiii. legam!

bila tengok balik gmbr ni rasa seriau pulak sbb hari yg kami dtg balik bawak mak tu ada budak lemas kt situ :(

lepak2 dulu..

esoknye tu kami dtg balik ke situ bawak mak. aku mmg suggest la kowang stay kat sini kalau nk cuti kt pengkalan balak. Aku rasa Ismah Resort ni paling bersih & teratur kt situ. Kat sana mmg byk challet. Tp tak brape nk berkenan sgt..nasib hari sebelom tu terjumpa resort ni. dah le murah, selesa lak tu ^_^
(walaupon sebelom tu ada skit drama, tp rezeki dpt stay kt sana kan iena? heh heh)


kami amik 2 bijik, sebelah menyebelah mengadap laut..
time ni family aku, family iena, mak & naemah je yg ada.
yg lain sume dah start keje..

dari memula smp bebudak ni berendam


hangit!!

makan sambil amik angin..ni betol2 kt sebelah challet kami..best :)

sronok mak..

sempat lagi ayong dtg beraye kt sana..hehe

lepak2 mengadap laut..





 durian?? ;P

dpt tengok matahari terbenam...cantiknye..

minum teh tarik di persisiran pantai..
kau hado?

SUPERWOMEN

kaki je yg mandi...jadik ler..


No comments:

klik klik (^_^)