4.7.08

AKU SANGAT GUMBIRA!!!!!



Alhamdullilah..SYUKUR!!! 2/7 adik ipar aku_CT lak beranak. Dapat anak lelaki...wahhhhhhh..aku yg over xcited! Aku mmg dah lama tingin nk anak lelaki. Tapi mmg dah takde rezeki aku laki bini. Nama dah siap sedia dah..AMIRUL AIMAN..ekekekeke..Aku sendiri tak sangka adik aku_Sam nak letak nama anak dia Amirul Aiman. Aku terharuuuuuuu..huhuhu...aku dah dapat Aiman!..
Smalam balik dari keje aku dah tak sempat2 nak gi tengok anak jantan aku tu. Trus tuju ke rumah dia..seronok gilos aku dpt jumpa ngan dia. Yg syok tu aku sempat salinkan pampers dia berak. Kojut beruk aku..jakun jap. Bila aku bukak je pampers dia, nah!! ade telor!! ayoyo...bestnye!...selalu pepet je yg aku basuh..kali ni tote lak..(tote laki aku toksah kira la..). Aiman pangil auntie Mama yer sayang...
"MAMA SAYANG SANGAT DENGAN AIMAN"

1 comment:

bibu said...

hehhe..ko ni tgk tote kecik pon dah jakun....congrats wei...dpt gak ko anak buah boy ek...aku pon nak jugaaakkkkkkkk anak boy

klik klik (^_^)