4.9.14

::LAKSA D'KOTA::

4.9.14

Adik ipor aku si CT niaga kt Sek 7 Kota Damansara. Kalau kowang nak tempah catering dengan dia pon boleh. Siyes aku ckp ni, laksa dia mmg thorbaek! bukan sebab dia adik ipo aku so that aku puji2. no..no..no.. tp mmg laksa & mee dia semua pun sedap. Betul2 mcm kita masak sendiri dengan penoh kasih sayang kt umah. Sesiapa yg nk merasa, gi carik gerai dia ada kt tepi jalan dekat dengan Sekolah Sek 7 Kota Damansara tu.. 

Jom pakat reramai kita serbu!! ^_________^






melelehhhhhhh...


6 comments:

Cik Puan Eka said...

macam sedapppp je laksanya...

Sugar n Spice said...

Petang ni jugak nak gi...

deaf-angel said...

wahhhh nampak sedap la

D.O.U.B.L.E...S said...

terima kasih kakak kusayang..pakat mai ramai2 singgah gerai cik tie nie..

A.I said...

Cik Puan Eka,
bukan nampak je sedap, tp rasa pon meletops! ^_^

Sugar n Spice,
sila...sila... hari2 gi pun takpe. haha..

deaf-angle,
meh le turun kl. aku blanje kau laksa cik tie :)

CT,
sesama kaseh ^__^

Miz Eija said...

kota damansara dkt area mana?? boleh g jenguk2 dekat dgn tmpt tinggal sy :)

klik klik (^_^)