22.6.16

::YUHUUUUUUUUUUUUU::

22.6.16

Yuhuuuuuuu..Assalammualaikum uols ^___^

yer..yer..ahkak hidop lagi nih. lama giler giler tak hapdet blog ni. bukan takat tak hapdet, bukak tengok pon idak. last update haritu pasal masuk spital kan? percaya ke idak, seminggu lepas discaj tu aku masuk balik wad yang sama, sebab jadi benda yg sama jugak. sosak napas. peparu berkuman. masa tu masuk 4 hari. 

pastu jangan x tau..dlm 2 minggu lps tu aku serah diri balik kt hosp. tak menahan, mencungap2 napas, dada sakit. 2 malam direct tak tidor langsung sebab tak boleh nak baring / sandar. putus napas trus. tu yg gi emergency. tp kali ni aku tak masud wad medical yg semua patient kritikal koma tu. aku masuk wad kardio, wad jantung. masa tu doc trace peparu aku berkuman balik & jantung bengkak. arteri pam pun hanya 40% je. sib bek tak mampoih kejung.hehe..pastu masa kat wad lepas balik dari cuci, doc cek jantung sbb aku komplen kata dada menekan, sakit. lepas je buat ecg tu doc trus cocok perut, mak oiii..sakit bak hang tetiba pacak jarum gitu. pastu misi bagi makan memacam ubat jantung. rupanya jantung aku ada saluran tersumbat. seminggu aku duk kat wad kali ni. Jumaat haritu baru dpt discaj. ni pon nnt kene refer ke Hosp Serdang utk pakar jantung. jauh nau, tp kene harung gak la sbb nak pegi yg dekat ni (hospital uitm selayang) tak cukup duit. spital tu berbayar. kalau setakat jmp doc & amik ubat ok la lagi. kot esok disuruhnya buat apa2 procedure kejung aku nak bayar sbb doc spital slayang kata procedure utk jantung tersumbat boleh capai smp belas ribu. idak le teman..aku ni insuran pun takde. nak tak nak, kene la tunggu Q kt serdang nu..sila bertabah ye ai. haha..

Ok lah esok nnt aku update bergambar ye. InsyaAllah..nnt aku seru mood rajin update tu mai. skang ni aku mc lagi sampai hujung bulan. doc suh rehat2 je kat umah. dah alang2 smp ujung bulan ni, aku sambung je coti smp lepas raya baru masuk opis ^____^

Bubyeeeeeeeeeeee.... ai lebiu all!


*korang leh intai2 aku kat ig. kat situ ada sedikit kerajinan aku berhapdet.hihi.. ig: aizah.aliuddin


3 comments:

deaf-angel said...

Semoga segala urusan dipermudahkan untuk kau fren.
Mc mc tu duk rumah boleh la kesat2 habuk kat celah2 kerusi gitu ye.

Hayati Ghazali said...

A.I...bertabah ye...aku tau sebagai ibu yang jelitew dan hampir nampak sebaya dengan anaknya, ko mesti punya semangat yang kuat....moga ko cepat sembuh dan ceria ceria selalu :-)

Susan said...

Thanks for taking the time to discuss this, I really feel strongly about it and love learning extra on this topic. Eminem is an American songwriter, rapper, record producer and an actor. Hе hаѕ also bееn dеѕсrіbеd аѕ оnе оf thе grеаtеѕt hір-hор аrtіѕtѕ оf аll tіmе, оnе оf thе grеаtеѕt rарреrѕ оf аll tіmе аnd was lіѕtеd іn Rоllіng Ѕtоnе lіѕt оf 100 grеаtеѕt аrtіѕtѕ оf аll tіmе аt number 83. Here are a few more interesting facts and Eminem net worth you might not have known.

klik klik (^_^)