15.11.16

::BESTDAY YG KE 39::

15.11.16

Gitu tajukkkkk ;)

Memula skali akak nak ucapkan mekaseh pada semua yg mendoakan akak kat entry sebelom ni. ingatkan dah takde orang baca blog goblok ni. hehe..

Baik la akak update bestday kat blog ni. Kot la ni bestday yg last akak sambut. hehe..tp mmg last merasa bestday 30an pon. ohohoiiii tahun dpn umur akak patploh dah..tp syukur Alhamdullilah, walaupun mereput teruk camni, sempat jugak akak merasa sambut bestday ujung2 30an ^_^

Takde sambut beria mana pun. Hari bestday akak tu mcm biasa je. Pepagi gi cuci dare. Balik kebabom membuta, ptg bapak bebudak ni dgn along belikan kek. buat syarat je tiup lilin. pastu malam kami anak branak kluar makan..memang akak awal2 dah bagitau along jgn buat surprise2 tu. baik dia tumpu je kat exam SPM dia. Korang doa2kan utk si kepeng tu ye.. akak pun mcm tak caye je anak akak tu dah nak habis skolah. cepat nau besonye..huhu


 potong kuehnya..potong kuehnyaaaa


 bebunga semuanya.. ^_^



 muka along paling ngeri



 luv yg tak brape nak menjadik

 kad sebeday dari anak2


13 comments:

cikel said...

Salam.. happy birthday kak a.i.. semoga dikurniakan kesihatan.. take care.. :)

Azueriena said...

wallawehhhh...padan ler den nmpak nko guno wilca kek ig tu...igtkan kenapa...xper laa beb..nikmat dunia dah kena tarik sikit2...bertabah tauuuu...den doakan nko cepat sihat mcm dulu yerkkk....hepi belated birthday beb

deaf-angel said...

Happy birthday untuk tuan tanah blog.

Semoga banyak2 sabar, dipanjang umur, dimurahkan rezeki, diringan sakitnya, dipremudahkan semuanya.. Amin.

Anyway, kenapa lak abis sekolah? Suruh dia sambung sekolah la.. apa2 cara dapat kemahiran dan certificate.

Adam said...

Saya dah baca. Dah tengok gambar pun. Menarik. Yg menarik sekali tentang gambar yg ada satu lilin. Sepatutnya ada 39 lilin. Tak muat kot.

Happy birthday from me and you don't even look 30.

My salam to your family.

Adam said...

Saya nak tengok entry puan yg berikutnya,

Adam said...

Saya nak tengok entry puan yg berikutnya,

Adam said...

Saya dah baca. Dah tengok gambar pun. Menarik. Yg menarik sekali tentang gambar yg ada satu lilin. Sepatutnya ada 39 lilin. Tak muat kot.

Happy birthday from me and you don't even look 30.

My salam to your family.

Adam said...

Kenapa komen saya keluar berturut2?

A.I said...

Cikel,
Amin..mekaseh :)

Azue,
tuler beb,,mmg aku kalau jalan lelama tak boleh. tak larat..baiklah aku rempit je naik lamborghini aku tu. hehe..mekaseh ye doakan aku :)

deaf-angle,
Amin yra..mekaseh doakan aku. yelah..maksud aku habis skolah tu yg kat menengah punye la. hehe..mesti la dia kene sambung blajar lagi. nak kene carik yg kemahiran punye utk along tu. dia suka praktikal lagi dari teori. giteww..

Adam,
tuler tu. sampai tak muat nak tenggekkan semua lilin. haha..sebatang jelah buat syarat ;P

Redzuan said...

Semoga puan dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa didalam lindungan rahmatNya..tak sabar tggu update puan seterusnya

A.I said...

Redzuan,
Amin yra..hehe, ni tgh gigih nak seru mood rajin hapdet blog ni ;)

Anonymous said...

Salammm Kak Ai... apa kabar? Semuga kak Ai beransur sembuh. Semuga Kak Ai semakin kuat.. miss u.

Susan said...

Find out these pointers read on and learn to know how to submit an application doing this that you policy your corporation today. Download Deskgram for free. Deskgram helps you to upload photos and videos to Instagram from your PC.

klik klik (^_^)