1.1.09

::TAG DARI HERDA KAPKEK::

TAG yg si HERDA bagi kat aku tahun 2008, tahun 2009 baru aku jawab..kahhhhh..tp. cam biasalah kan, TAG ni musti brenti kat sini je. Aku kan tamak haloba?!


"The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer."


1) Next year i'm..


2) I really want to go to...


3) My favourite place


4) My favourite thing..


5) May Fav Drink..bukan teh ais, ni neskepe


6) My fav food



7) My fav color..


8) I live in..


9) I was born in..


10) A nikcname i had..


11) My College Major..tak penah masuk kolej


12) My Bad Habit..


13) My Hobby..


14) I Wish..





3 comments:

ZiE said...

fav..korek hidung ke ?

*MaMa HeRdA* said...

aku rasa nak pi umah ko skrg ni k.i..:))
hampeh mu...hok yey hobby tuh..hok yey "tonggek" tuh ko?..hok kamera tuh?..aku konpiush..hahahaha..:)) hok korek idung tuh pung kawe dok pahey..hok jadi king kong ko?..hok korek idun tuh...? ko mung korek lain?? hahaha..apap2 pun aku pueh hati deh..aku terhibur sokmoooo...
(asal aku kecek lain macey ni, sejak bile aku leh kecek ni..hahahani sume sbb mu!!!)

A.I said...

ZIE,
korek bende lain pon peberet aku gak ;P

HER kapkek,
mu gilo! tok reti aku nok kecek klate! wakakakakaka

klik klik (^_^)