4.4.12

::PRODUK KECHANTEKKAN KU::

Tajuk giler la punye gah. Musti org ingat aku nk tayang apa yg aku tepek kat muka aku ni produk yg class2! Tak kira la Clinique ke..bio assence ke..tabita ke...nobita ke.., mmg tak la. aku x mampu nak tepek dgn benda2 yg mahal gitu. ;P tp kalau ada org yg baik budi nak sponsor bagi aku nmpk cantek, aku ok je. haha..

SU sayang, ni le benda2 yg akak tepek kt muka. Ikut dan jelah, kalau bebila benda2 tu dah abis time aku 'kering'..takde le aku tepek. Tgg dah gaji baru aku sambung tepek balik ^______^


 tuk cuci muka aku yg berkerak ni aku guna sabun susu nasik beras
harga RM7.90 seketol, bleh tahan dlm 2 bulan. kongsi pakai dgn si Kaman.
andai kata sabun ni abis, aku tenyeh je muka aku dgn sabun buku yg ada dlm bilik air ;)
krim magik ni pulak aku tepek sebelom aku pakai bedak. almaklumlah, muka aku mmg tak boleh guna pondesen. nnt tumbuh ruam. makanya, aku tepek benda ni buat sebagai pelembab aje. giler bapak besar tau krim ni. siap aku picit kluar sedekahkan kt Naimah & CT bagai. Krim ni aku kongsi pakai dgn anak dara aku, Along :)
harga dia RM40. bleh tahan setengah tahun agaknya!! 
(kadang tu kaki & tangan pon aku sapu pakai ni. nampak 'mcm' cerah skit. heh heh)


Ha...belah mlm sebelom tido tu aku sapu dgn krim pearl ni pulak. cinonet je bekas dia, tp isi dlm penoh. RM30 bleh tahan 2 bulan! bangun pagi kulit muka cantik berseri w/pon ada kesan air liur basi kt pipi ^____^


14 comments:

Mama Hanim said...

rege x kisah kan, asalkan berkesan, x gitu?
Tetap cun je tengok.. Produk baik tu..

Anonymous said...

BELI KAT MANE SABUN BERAS TU?

A.I said...

MAMA HANIM,
TULER, ASALKAN LPS GUNA NMPK KESAN ELOK...BELASAH AJE :)

CIK ANON,
BELI KT PSR MLM JE. TP ADA GAK YG JUAL ONLINE. BLEH TGK KT SNI (TD CILOK PIC DIA. hehehe)
http://tekantekanje.blogspot.com/2012/02/sabun-herbal-asantee.html

lieyalatif said...

ish akak ni...asalkan sesuai ngan muke akak kire okey le ni kak...rupenye ini laaa rahsia kegebuan kulit akak...alah akak org nye mmg cantik, simple2 pun tetap nampak gojesnyer...auwww!

A.I said...

LIEYA,
TAKDE MANA GEBU PON KULIT AKU NI LIEYA OII...KAU TU YELAH, CANTIK COMEL AJE. SUKA TGK KAU :)

nasz said...

wah, rahsia kecantikan terbongkar..

fazilzura said...

kak , daku x penah tgk brg2 yg akak pakai tu ..

A.I said...

NAS,
haha..DAH TAKDE RAHSIA LG DAH ;)

JUB,
kahhhhhhhhhhh...AMIK KAU! LANGSUNG TAK PENAH TGK YE? NI SUME PRODUK THAILAND JUB. MURAH TP BERKESAN. GITEW ;)

Ruziawati Yusof said...

t pakai set safi rania gold je kak. Janji halal. Now i dah tahu rahsia kecantikan u my dear sis!
Kakak ai yg sgt gojes!
Hehe tersenyum2 t bc belog akak ni! Ayat2 sgt kelakau ok? Hehe

A.I said...

T,
MANA ADA CANTIKNYA AKU NI. BERKERAK T oiii...hehe :)

el said...

product thailand eh aii
pttlah muka ko pun mcm2 awek2 kt thailand tu..comel putih gebusss hehehehe

A.I said...

EL,
MANA LAK DTGNYA AKU PUTIH? hahahaha...KULIT AKU TETAP BERKERAK UOLLS! ^_____^ TP DAH KURANG BERMINYAK. SUKE....

farah said...

akak beli kt mana brand Cathy tu?

Anonymous said...

akk, cream yg bwh skali tu bli kt mn ye?

klik klik (^_^)