2.4.12

::SEMBUR-SEMBUR::

Ha..ini le ubat homeopathy aku. Ada 3 botol Prof tu kasi. Memasing fungsi ubat tu lain2. Setiap botol kene 4 semburan, 2 kali sehari time pewot kosong. Sebelom ni aku takde selera mkn dah kan? yg bestnya tu, kali pertama lps aku sembur dlm molot aku ubat2 tu (dpn Prof) 30mnt lps tu tekak aku trus nanges2 mintak mkn. Pewot lak tetiba kebulur tahap gigil2 nk nasik. Ajaib kan? Ni mesti Prof tu dh siap campurkan sekali ubat naik selera makan ;) Dlm sehari dua ni aku dh dpt rasa skit perubahan. Sius tau, sakit2 badan aku makin berkurangan. cumanya, rasa demam2 tu ada lagi la. Tp bagi aku, ni pun dh bersyukur sesgt. Rasa ringan skit badan aku. Kalau kowang nk tau, kalau kita amik homeopathy ni, kita kene hentikan ubat spital. Aku ikut je apa arahan Prof tu. Kita tgk camne blood test result kt hosp nnt. Ada peningkatan ke idak...ngeeeee ;)

Yg rawat aku haritu namanya Prof. Dr. Zainal Aripin. Setiap hari rabu dia ada di klinik kt Unisel Shah Alam. Mak & Si Kaman temankan aku. Haritu adik bini bos, Kak Ina pon ikut skali. Dia yg proposed tmpt ni kt aku. Kakak dia pulak, tukang sponsor. Ayoyo, sgt terharu uolls. Syukur sgt :)


5 comments:

Emy Omar said...

Insyallah kak,andai kita yakin dengan sesuatu usaha yang kita lakukan,pasti ada hasil yang positif nanti kak

kakngah said...

alhamdulilah..
rezeki org nk bantu nok..

lieyalatif said...

semoga akak diberi kesihatan yg baik yeak kak...take care kak....

Marina Monroe said...

Salam Ai,

Syukurlah ubat2 tu serasi

A.I said...

KENGKAWAN,
TULER..MEMULA TU MCM TAKDE APA2 PERUBAHAN. DAH MKN DLM 3/4 HARI BARU TERASA :) SYUKUR REZEKI....

klik klik (^_^)