22.1.14

::AL~FATIHAH::

22.1.14




Takziah buat sahabat @ adikku Syafa yang kehilangan ayahandanya malam tadi. Semoga kau tabah & kuatkan semangat kau ye dik. Kami sentiasa ada untuk kau...InsyaAllah..

Tahun lepas maknya meninggal, tahun ni ayahnya pulak 'mengikut' :( Sempat tadi lepas selesai treatment kulit muka along kat Daycare Hosp Selayang, aku ke tanah perkuburan Kg Puah, Gombak. Sayunya rasa. Lps ni Sya kene lebih kuat utk adik2 dia. Lagi2 si Ija, yg sebaya dengan Along tu. Takpe, aku yakin...Sya mmg kuat semangat. Be strong ye Sya..

Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman, amin...

Al~Fatihah




3 comments:

deaf-angel said...

usia remaja2 lagi ke kawan ko?
Semoga ibu-bapa nye tergolong dalam golongan yang beriman dan sentiasa dilindungi Allah.

Pagi semalam pun aku dapat sms, ada kawan lama ibu nya meninggal. Tak dapat pergi ziarah, tak dapat iring jenazah hingga selesai, tapi berdoa je la aku dapat buat.

Abil Fikri Ahmad said...

Al Fatihah

A.I said...

Deaf-angle,
Kawan aku tu idak le remaja mana pun. remaja purba tu ye kot :P dah beranak 2 pon..tp besar tanggungjawab dia skang. kene jaga adik2 dia skali. Adik dia skolah lagi :(

Abg Abil,
Amin....

klik klik (^_^)