26.8.14

::BESTDAY PARTY::

26.8.14


Hepinya Sabtu lps dapat jumpa ngan geng2 mommies. Rasa mcm dah lama tak jumpa. Kebetulan sorang bff kami ada buat bestday anak dia & kebetulan jugak aku takde xtvt lain haritu, makanya rezeki kami lah dpt jumpa ^______^



best rumah dia betol2 kat depan tasik. senang nk buat apa2 kt sini je. tak sepah umah. next time nk buat bbq kt sni pulak :)


 
macam2 ado...menu tak yah tanye lah, aku nk taip pun tak daya sbb kepelbagaian sungguh!
murah rezeki kau ayien :) aku dtg awal haritu sbb dia tempah kuah laksa CT. 
(psl laksa CT yg marvelous tu kemudian nnt aku riakkan ye..)


sronok beronok ronok bebudak..


anak2 ngan bapaknye skali wat face painting (sticker)
habang jebats sgt kau bang! feeling bertatoo sgt kann? :P




ha.. senang 3 org skali sambut bestday ha..
abang ngan adik kembarnye
Jayniell, Jaysheena & Jafriell - 3Js


my luvly lesbo..sayang bangat aku sama kamuuuu!


bibu, susu + alien takde :/


niki + eda pon ada ^____^




kanak2 purba kata kooo!
dah lebih 7thn kami kenal. kalau dulu masa anak memasing baby, bukan men banyak snap gambar anak siap susun bagai. skang anak dah besar, mak2nye pulak yg naik gediks.
hehe... lebiu all!! muahhhhh..






No comments:

klik klik (^_^)