19.8.14

::THE MINES::

19.8.14

Tajok skit punye skema. Tak tau nk tepek apa. Asal paham udah. Sabtu haritu berangkut anak branak semua gi mekap org dinner kt hotel wellness, the mines sana..sbbnya mlm tu nnt kami nk terus gerak ke seri kembangan umah akak aku ada buat makan2..

 cantek wellness hotel ni..siap ada pantai buatan bagai..
ni kali ke 2 aku mekap kt sni. client yg sama :)


 artistik sgt la kononnye. ni gmbr kt insta.
aku dh ada insta. tp gmbr2 sendu sbb camera enpon aku tak brape nk cantek.
nk follow boleh aje.. 'aizah aliuddin @ ai'  ;)


in action..

along punye keje. boring le tu :)
time mekap ni adik2 dia sume kaman bawak gi jenjalan kt The Mines dulu..


ok dah siap, jom bawak mama lak gi sana..


piknik anak branak mkn sushi + cupcakes tomei2 tetik

piknik tepi tasik kata kooo
dowang ni benornya dah siap mkn. ni saje kudap2..


tingginye kau long! mengatasi apak kau ha..


ecececehhhh


ikan keli beso2 dak bb!
sekali goreng, hadap seminggu baru abis kot :P


suka sgt pic ni..




moh kita bawak kingkong ni balik rawang!



5 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam kenal Aizah :)

Boleh jadi artis anak2 tu.. pandai berlakon dengan gorila tu..
Cantik ye hotel kat Mines..
Lama gila akak tak jalan kesana.. adalah lebih 10 tahun tu...

Akak follow #730 .. jemputlah ke blog kecika akak ye :)

lieyalatif said...

kak lalu ke nak mkn keli gemok tu...kulit dah bekerak kak hahahahahaah....

ye la kak, along dah tinggi hah.... dgn abg kaman dah mcm abg adik...ye la kak, ko ngan anak2 pun mcm adik2 jek...ko lagi awet mude kak...

A.I said...

Nur Hayati,
Salam akak :) tuler, ai sendiri pun dh lama tak masuk situ. meriah dah memacam ada dlm tu kak...

lieya,
hamboiii...bukan men up2 lagi memuji. bila la kita nk jumpa lelaga pp kan beb?

deaf-angel said...

lawa aksi2 korang berfoto ngan gajah ngan kingkong tu...

A.I said...

deaf-angle,
ikutkan ati nak angkut je minatang tu bawak balik ;P

klik klik (^_^)