25.8.14

::JALAN RAYE LAGI::

25.8.14

Sila jangan tertipu. Ni benornye cerita minggu lepas balik dari the mines tu. Giler malas aku nk hapdet..moh le kita telek2 gambar. 

Mlm sabtu minggu lps tu dapat berlonggok adik bradik 2 ibu 1 bapak. ha...kau mampu? hanya kami je yg mampu. Kakak aku buat mkn2. Alhamdullilah sangat2 walaupun abah dah takde, tp kami adik bradik masih sama sepakat. sama jugak dgn mak2 kami. Lebiu all.... :)

along, mak tua, nana (adik ipar) ngan onee (adik bongsu aku, mak tua) 
Onee ni duk kt Abu Dhabi, hari raye haritu bercuti sebulan kt sini.
tp rasa mcm kejap sangat sbb skang ni dia dh balik ke sana balik..

yg baju maroon tu kalau kowang tak kenal aku tak tau lah..
AJ Diva the Divana!

ni pun tak cukup ni...separoh ada kt khemah
adik bradik aku sume ada 11 org. 5 org dari pewot mak tua (aku panggil mak jugak), 6 lagi dari pewot biah :)

ha..kene pakai flash baru nmpk muka memasing.
al maklumlah sume bronze kaler! hak hak

abg long & kakak2 aku :)

hari ahad tu pulak bawak mak berjalan raye. memula gi kundang umah ayong.
khas dia masakkan kami rendang ayam kampong, siput sedot lemak cili api, sambal ikan keli & ikan kembong rebus & sayor campor. semua pon sedap terangkat2!

kami...anak2 pirahna biah ;)

lps tu gi subang, umah bedy (adik kaman)
pestime mak berjumpa dgn mek (bini baru abah)
amboiii..manjanya besan ^____^

abah mentua saya yg kiut ^______^



4 comments:

Norma NML said...

Slmt Hari Raya...wkend lps mggu last masing2 berebut nk wat open house..:-)

mamabeauty said...

baguslah ukhwah sesama adik beradik utuh

fazilzura said...

meriah uols... penuh kemah ye..

wakakakak ..sapo x knl ngn diva AJ tu ... naemah cmner kak ?>

A.I said...

Norma,
Selamat Hari Raye ^____^

mamabeauty,
Alhamdullilah... :)

Jub,
sib bek tak roboh kemah tu wei. meriahh..haha.
mekmah ok. dia tgh bermc 2 minggu kt umah. bahu terkehel & molot bengkak je..

klik klik (^_^)