12.2.15

::RATUKELIWONTAKSIHAT::

12.2.15

Maaplah penunggu gua semua. ratu keliwon tak brape nak sihat skang ni. Dari ahad haritu dah demam skali dengan pakej sakit rasa mcm tulang mereput & hingus meleleh tanpa henti. 

Nak hapdet blog mcm org len guna enpon tak boleh. Al-maklumlah, enpon agak cabok. Takde apps yg canggih manggih semua tu. Aku kene menggigih bukak komputer kt umah ni. Makanya, kalau ada sesapa nk tgk aku hapdet simple2, bleh je jenguk pesbuk aku & insta 'aizah_aliuddin' tu. tu pon kalau hade laaaaa...

wokey uols. bebila sok, mak hapdet la ye nyah hey....bubyeeeeeeee




2 comments:

mamabeauty said...

take care and semoga cepat sembuh ya..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
moga cepat sembuh AMIN

klik klik (^_^)