23.2.16

::PROGRAM MOTIVASI MAK PAK::

23.2.16

Ha ko, mak pak pun kene motivasi gak kat skolah skang ni. bukan bebudak je. tp bagus gak skolah buat gini. nama nak pergi sendiri tu memang idak le. ni dah skolah jemput, ayoh la kita beramai2 ke sana. Semua ikut kecuali BB. kami cicirkan dia kt skolah dia sendiri sebab ada kem bestari solat. skolah along buat program Aku Janji & Motivasi Keibubapaan. korang jgn konpius lak tau, skolah anak2 aku ni memang bersepah. Angah tak sama skolah dengan along. BB ngan adek je yg sama. Tp tu pun lain sesi. Yg program kat skolah along ni khas utk student PT3 & SPM. walaweiii...dah besar anak aku. tsk. dah form 5. ish, mcm tak caye je..huhu

berderet

me and my nande kededek

ucapan dari Pengetua

 pengerusi PIBG

ha..ni le penceramahnya, Pn Fauziah. 
best cara penyampaian dia. terhibur & kengkadang touching rasa :)
sempat gak la aku diinterviewnye. dah memasing semua tumpu kat aku. ayoyooo..segan iols tauuuu

InsyaAllah, semoga anak2 kita semua berjaya..amin..



3 comments:

surizan abdghani said...

Assalamualaikum kak ai.boleh sy mintak fb address akak x? Sy nk tanya pasal dialysis.

A.I said...

surizan,
Waalaikumsalam. fb akak Aizah Aliuddin :)

surizan abdghani said...

Ok.tq kak ;)

klik klik (^_^)