4.1.12

::BEBUDAK YG KENTAL::

 Celik je mata trus semangat nk gi skolah. Bangga kononnya umur dah 5 thn ;P
yg paling best tu siap warning aku "mama tak yah ckp manja2 ngan Adek lagi sbb Adek dah 5 tahun!" 
Cisss! berlagak kau ye Dek?

 Adek skolah kt Tadika PASTI. 
tp blom dpt uniform lagi. cikgu dia kata tadi mungkin dlm mgg ni jugak dptnya kot..
tp takpe, tadi dia dah pow aku beli tudung 3 helai! kononnya nk pakai sementara blom dpt baju skolah. takmo pakai tudung angah. ngada2 le kau..

 jelingan soh aku blah. boleh? eee...takde perasaan langsung.
aku ni nk le jugak tgk dia belajar dlm kelas. yelah, ni le pestime adek skolah. tp dia buak dek je.




 Along dah boleh gi sendiri. Dah besau..




 budak rongak noti mama!
dia skolah ptg. harini lagi dah start naik van sekolah. saje aku nk tgk dia ok ke idak. aku laki bini follow dari belakang mcm spy tgk dia. mcm yg dpt diagak, mmg SUKSES ^_____^


 Along + BB skolah petang.
start esok, pagi BB skolah Agama..

 Adek hepi bercerita psl skolah + cikgu + kawan2 ^______^


 BB yg takde perasaan tgk mak pak tunggu time rehat.
selamba je dia pandang kami pastu jln trus mcm takde apa2 ;P

dia berjaya belanja kt kantin tanpa sebarang pertolongan. BB mmg hebat! ngeeee...


4 comments:

ratna said...

He he he mcm2 ragam...ehhhh mana kisah budak for 3 lengit tu? Mcm mana first day dia sekolah?

A.I said...

Ratna,
Mcm segan lak aku nk tepek gmbr budak form 3 lengit tu kt sni ;P tp sok lusa kluar le tu nnt. heh heh

adarnadzmie said...

comeynya adek nk gi sekool..hehe

deaf-angel said...

all the best semua haha

klik klik (^_^)