11.1.12

::BILA KELIWON BERCATWALK::

Sama mcm 2thn lepas gak le kes ni. Makeup retis nak jadi model jugak. Tak padan ngan ketotnya. Sendiri carik susah, mekap siap2 kt umah. Smp sana mekapkan lagi 2 org talent pulak.

Tp aku agak ralat la sbb Qimie (camera aku) rosak. Gmbr banyak blur. Pic aku masa catwalk tu pon 'curik' dari org len. huhuhu.. Eh, lupa lak nk bgtau apa ke nama event ni. Cinta Aliah Gallery dpt jadi Offical Makeup Artist utk Ekspo Perkahwinan Malaysia kt Maju Junction haritu. AJ dapat peragakan baju2 butik skali kt sana. Makanya, mak harus le mendiva uolls. Mak sebagai pembuka tirai fashion show tu lagi hokeyyyy..ye, mak giler kuasa! muahahahaha...


6.1.12 - mlm tu training ngan model2 lain kt butik si AJ.
huiiiiiii...sumenya tinggi cam galah uolls! 
aku sorang je yg ketot. aiyoooo..

thn depan Along dah boleh join gamaknya ni. amacam AJ? heh heh

nak jugakkkk tu! haha...si Along & Naemah ;)

7.1.12 - pagi lps makeup posing dulu ngan bebudak.
ada mcm snow white & si kerdil2 tu tak? muahahahaha

POYOnye!
-model lens RM20

selalu cantikkan org len, kali ni cantikkan diri sendiri plak.
cantek ke kau pompuan? ;P

Diva Bantut -_____-"


2 model yg aku makeupkan haritu


tu dia!!
ada sekali tu lagu tersangkut kau. ayoyo, terkulat2 mak catwalk kt situ. sib bek lps tu ok balik.

kennnnnn...

aiman pon ada kt sana haritu.
Iena, CT & Linda Gebus pon dtg ;) thank u darlings


 cantik jugak aku ni...
-mati le statement up sendiri! *_____*

 
 
^______^


16 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

heheheheh macam anak patung..

kakngah said...

next time jgn lupa roger aku nok. tinggi aku cukup 170cm. cume perut ni jek la tebal sikit. takpe. aku sit up 200x sehari harus kepet jadinya hahahah!!!

f.i.e.z.a said...

canteknyaaaaaaaaaa kak ai.sangat okeh!

ratna said...

Kira akak ni still mantop lg la even ada anak 4 besar2. Saya maybe x mampu...

Natt_Alias said...

mmg chantekkk pon...kalah model2 sebenar hokey..pujian tulus ikhlas dr hati yg soci morni lg ni..hehehe

kaklong said...

haah..mcm snow white lerr...
ai like...

Atie said...

pewittttt....mcm barbie doll gitu..... :)

el said...

aku nak gelak bolehhhhhhhh
tang pic barisan model2 tu
konfem yg kenit tu ko kan aiii..muahahaha mmg betul la ko kat model vantut muahahaha tp seyes ko sgt2 cantek aiii..syukur ngan pemberian drNYA...

ntah bila aku nk npk snow white cam kau muahahaha..aku rs bkn snow white..snow black :)

Eye_nee said...

kelasssssss ko bantutttt.....serius akk ckp...lu mmg santekkkk Ai...

Hazey said...

Lawo ko... cantik sangat memang cam snow white...

ruziawati yusof said...

ko memang cantik kak! tak ada sape yang boleh menafikan..

cantik mekap ko.. berseri2!

adarnadzmie said...

gebuuussss nya muka ko ai... comeyyy jer tgk...hehe...

nome said...

ko memang cantek okeh! seyes tak cam mak org...mati ler sure lobang idong ko kembang kan? ekeke...tp mmg betol pun

A.I said...

PITAM 48 KALI AKU BACA ULANG2 KOWANG DUK PUJI2 MUKA PLASTIK AKU TU. haha...MEKASEH UOLLS ^______^

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Bergegar Pentas Cute bile Model2 Kababom CINTA's wat catwalk .. nk plak mak hayam wat opening , Meriah Uolllzzzz !!!

Anonymous said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kalau haku tau ko berjoget sure haku pi kak .. ingtkan naemah, muke lebih kurg je dr jauh ..

* wakakak aj, mak hayam gile kose nama nye tu

klik klik (^_^)