11.1.12

::SKOLAH AGAMA DPN UMAH JE::

Last minit hari pertama sekolah haritu daftar BB kt skolah agama depan umah. Elok senang je dekat. Memula tu aku tgk je dari atas dia lintas jalan ngan kawan dia (anak jiran sama tkt ngan aku). Tp macam cuak je aku tgk! huhuhu...scary. W/pon budak tu dah darjah 3, tp dia lagi kecik dari BB. Dah le tu, time lintas jln dowang sibok berborak. Ayoyo...last2 aku amik keputusan, aku akan lintaskan dowang time aku turun gi keje. So, start mgg ni aku dah lintaskan dowang ke sekolah =) makanya skang ni aku kluar lewat skit le dari biasa. Terpaksa la aku tempoh jem. huhu....



brenti kt tgh dulu..

dah selamat masok skolah =)
sek ni ada 2 blok. nampak cam 1 je kan?

kt kelas BB (aku amik gmbr ni smalam)

Harini Adek dah start pakai baju tadika. Sebelom dpt baju ni, dia pakai bj kurung & tudung biasa je.
Comel Ya rabbi! geram aku tgk budak diva ni. 

Tetiap pagi Along yg siapkan Adek. Lps siap, hantarkan ke bawah tunggu van sekolah dtg amik =)



Harini gi bawak Angah ke HUKM ada appt ngan Prof Asma. Nampak luka jahitan tu semakin sembuh. Prof kasi date utk 2nd stage procedure skali tadi, 28/3 :)




10 comments:

farrah said...

yes kak ai, jangan bagi anak lintas jalan walaupun macam tak sibuk. saya dulu pernah kena langgar dengan motor kat shah alam, padahal dah tgk kiri kanan mmg tak nampak ada apa2, tapi itu pun ingat-ingat lupa sbb pitam sblm kena langgar.

i was admitted for 10 hours kot dalam ICU.

so pengajarannya, berkorban la sekejap kan tolong anak lintas jalan. dah besar panjang mcm saya pun boleh kena langgar, apatah lagi budak-budak kan...

good luck angah!

Izza - Jiejah said...

jln besar gak depan rumah ko ai ,elok la ko yg lintaskan .pandangan bebudak ni kan cuma 30% dr pandangan org dewasa huhuhu . tp yg best along dah besar ,dah leh tolong ko siapkan si tomei adik .. bestttnya , x sabar tggu adam besar *hahahabaru darjah 1*

A.I said...

FARRAH,
mmg betol tu wei! mmg jalan tak brape nk byk kereta. kwn dia tu pulak mmg dah biasa. tp tetap risau. tu le 1st & last akak kasi dowang lintas sendiri...scary!

A.I said...

JIEJAH,
mmg besar gak jln tu. tu yg risau. takut dowang terlepas pandang. Tghari time blk tu takpe sbb ada guard akan tutup laluan bagi bebudak lintas.

nome said...

seram siot aku tgk bebudak lintas cenggitu...baik gak ko hantar derang kat sekolah...

adik manyak comel ooo pakai baju tadika dan bertudung....kiut miut!

ratna said...

Comelnya mu dek...

adarnadzmie said...

risaunya tgk bb melintas jln yg besar tu... takut terlepas pandang jer... bebudak ni klu melintas mcm takut2 jer...

cumil la adek...sama ngan sekool anak akak la...

el said...

comey giler si diva ely tu..colik msok poket boleh muahahaha..xsabau lak aku nk tgk anak dara aku arwen tu msok sekolah hehehehe...

Eye_nee said...

baguslah ko lintas kan dorang dulu AI...senang ati kan..kalau tak kita berdebar jer...main road tu...jgn buat pasal...

A.I said...

Tuler, mmg risau. Mana la nak tau kan? bebudak bila ralit berborak bukannya ingat apa. kadang ada gak moto/kete laju macam org giler kt bawah tu. huiii....risau!

klik klik (^_^)