9.1.12

::MACAM2::

Harini aku dah mula keje, Angah pon mula skolah. Birthday dia harini. Esok lak birthday BB. Selang sehari je. Baek punye bajet! kih kih. Rabu ni aku kene usung Angah gi HUKM lagi. Follow up ngan Prof.

Seharian harini kt opis terputus trus ngan dunia luar. Tenet kt opis problem pulak. Kata dowang dari mgg lps lagi. Ntah smp bila la agaknya. Rasa mcm janggal lak wat keje takde tenet. Walhal takde kene mengena pon ;P yelah, biasanya smbl key in apa2, boleh jugak le tinjau2 pesbuk & blog kejap. Ni mcm boring je wat keje. Mcm takde perasaan. ngeeee...

Sabtu haritusemuanya sukses & berjalan ngan lancar fashion show dari Cinta Aliah utk Ekspo Perkahwinan M'sia. Mcm biasalah, aku kan giler kuasa. Makanya kali ni pon aku jadi head talents jugak. Catwalk pembuka tirai fashion show. Model2 lain bukan men tinggi melangit, aku je yg bantut. Mekap sendiri kat umah, smp sana mekapkan lagi 2 org model. Nnt aku upload gmbr. Skang ni aku tgh kumpul sbb camera aku dah jahanam. Gmbr byk yg blur. sakit ati aku! huhuhu....

K, nnt aku smbg update lagi ye. Byk nk kene urus kt umah skang ni. Al-maklumlah, anak aku sume skolah (mcm le anak org len tak bersekolah. ayoyo, ai...ai..)

No comments:

klik klik (^_^)