28.8.12

::SURPRISE ADVANCED BESTDAY DATIN BIAH::

28.8.12 

AKU baru blk dari HUKM angkut angah ke sana. Td doc buat 'tapak' utk telinga pelsu. sronok tol aku pon dpt tlg dia tadi. Ngalahkan staff nurse hokeyyyy ;) nnt2 aku update criter psl angah tu ye... 

Ni aku nk tayang gambar time datin biah disurprise anak2 dihari raye sempena bestday dia bulan ni. Semalam le tarikh sebenornye...

Ayoi, si bongsu manje duk celah kangkang mak...

AJ, si bongsu celah ketiak mak..



potong kuehnya buk..

Biah dapat perfume Dior dari dak ayoi. aku tak tau ape kene nama spesisnya sbb aku sendiri pon sembur minyak wangi rege $5.90 je..hahaha..datin biah ni mmg dari dulu high taste sbb arwah bapak aku rajin belikan dia memacam bila gi over the sea nun...

ayoyo...biah banyak touching lor...huhuhu, sayanggggg mak!!


10 comments:

Ibu n Abah said...

wow!!!
Datin Biah ini laya manyak wangi lorrrr...
itu Adore.... memang manyak wangi...
wa bagi wa punya kakak itu parfume lorrr.....

A.I said...

AKAK,
MAK MMG DARI DULU KALAU PERFUME MMG NAK YG GITU2. PALING DIA MINAT ESTEE LAUDER KE MENDA (AI TAK BRAPE NK TAU SBB SENDIRI GUNA YG CIKAI2 JE) hehe...
UNTUNG LE DATIN BIAH + KAKAK AKAK KAN?

Beautyfull_Maria said...

Wah dpt Jadore Christian Dior.Mmg Datin sgt mak akak.Moga Allah pjgkn umur Mak Kak Ai disamping kesihatan yg baik2 sntiasa

dmx said...

salam..
AI..hrp sume,oky

Abil Fikri Ahmad said...

Happy advance bday dari me n gee buat datin sri Biah. Moga di limpahkan berkat bersama usia yg mendatang hendaknya...Dapat minyak wangii, fuyoo..Datin, saya dah wish bday ni, tak dapat kiss pipi ke?! hehehehehe

Eye_nee said...

Hepi Besday Mak Biah...semoga Allah pjgkan umur Mak Biah..dimurahkan Rezeki dan berbahagia selalu...

Nak Pesan sikit kat Mak Biah ni...kalau budak Ai tu ngendeng2 nak pakai perfume tu..jgn bagi tau...

Selamat Hari Raya Ai...Maap zahir batin...

Unknown said...

nmpak dlm gambo cm mak akak kurus skit kak ... last jmp dia kt umh AJ dlu nmpak berisi skit...

wahhh syok nye mak , dpt kek beso lg... siap dpt prefume CD lggg..

A.I said...

Beautyfull Maria,
Amin....mekaseh :)

DMX,
Salam Ustaz... :)

Abil,
amboiiiiiiiiiiiiiii....nak ngorat mak kita pulak ye? hep!

Eye_nee,
ala kak...aku pon elegik pakai minyak wangi mahal2 gitu. aku pakai yg $5.90 je ;)

Jub,
mmg dia makin susut :( asyik x sihat aje....

makcikkantin said...

Salam kenal A-I,

Makcik berkenan sgt cara pakai tudung tu, nampak kemas...selendang ke atau 'syria style'?

A.I said...

Makcikkantin,
Salam kenal Makcik :)
Tudung yg Ai pakai tu ke? Tu selendang. Sehelai je tu tapi dia ada 2 pattern. Ai lilit mcm biasa je, tp nampak mcm ai pakai 2 lapis kan? ;)

klik klik (^_^)