27.9.13

::TINGIN SESANGAT::

27.9.13


Benda yg dah lama giler aku ngidam nak makan, tp tak dapat2 lagi. Tingin sangat...huhuhu...dapnye wei!


udang galah
Aku akan pilih yg berkepala besar, sbb aku paling suka otak dia.
lemak manis..masak lomak cili api, kokak smp hilang akal anak mata! 
kesedapan melampau gamaknye


ketam
pun tingin nak masak lemak cili api. aku takmo buang kulit luar dia sbb aku suka isi2 dalam tu.
sedap tol telor ketam. mengences ayer liyor!!


terubok bakar
aku nak bakar sendiri. puas leh ratah.
kalau tulang dia boleh kunyah pun aku telan!


tingin lak benda yg mahei...adohai la tekak $______$'


lagi satu yg aku nak sangat.....


aku nak rehat...nak rehat..nak rehattttttttttttttttt!!!!!
miss u cameron highlands -_______-'






7 comments:

Marina Monroe @Nanie said...

Amboi, mengidam Ai?
Ado apo2 ko?

Suruh mak beli dan masak udang galah tu, pasti sedappppp sambil hilang mata hitam..hihhihihi

A.I said...

Auntie Nanie,
Mano ado apo2 auntie, dah tak boleh dah pon. huhuhu...

nome said...

amboi bukan main ensem udang besar tu yer! puas giler kalau dpt kokak kepala udang tu...aku pun suka gak mkn otak udang...perghhh memang sedap kalau dinyonyot!!!

el said...

aku pun suka isap kelapa udang tau.lemak2 kan sedapnyerrrrrrrr aii banjerlah iols ni hehe

deaf-angel said...

Ko gi kedai beli serbuk teh boh cameron hiland. Tup mata, minum. Bayangkan cameron.

Udang tu, makan udang biasa, tup mata jugak. Bayangkqn.

degil81 said...

makann favorite aku jugak tu kak.. tapi leceh nk makan ketam tu.. kat cameroon ada satu kedai bunga yg kita boleh lepak lama2 sampai lebam sambil minum kopi..perghhhh best giler rasa mcm takmo balik.

yayayuyu said...

alahai sedap nye..ayat akak pun buat saya terliur..contoh"kokak"haha besla dgr..nk tau tak yg entry akak beli nasi kandar kudu tu saya 3 kali pusing area sogo xjumpa!last2 suami tny kawan dia..kitorg dh bpe kali g mkn sane tau semata2 terliur tgk akak mkn..suami pon terjebak sama...besla akak nie,blh jadi HOS jalan2 cri mkn..ganti si Qi tu..

klik klik (^_^)